X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 تیر 1397, 14:40
کد خبر: 27012
خبرنگار: lark
نظرات: 8

هواداران سپاهان، هواداران واقعی هستند

ادون حسنی: در سپاهان بدشانسی آوردم

ادون حسنی: در سپاهان بدشانسی آوردم ادون حسنی: در سپاهان بدشانسی آوردم
بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: شرایط خوبی در اصفهان و کشور ایران داشتم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، ادون حسنی بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان درباره حضور خود در سپاهان به خبرنگار طوفان زرد گفت: من شرایط خوبی در اصفهان داشتم. متاسفانه بدشانسی آوردم و مصدوم شدم. باید اضافه کنم که من می توانستم خیلی خیلی بهتر فوتبال خود را به نمایش بگذارم چون آقای کرانچار خیلی به بنده اعتقاد داشتند اما دو دوره مصدومیت باعث شد که نتوانم کارهایی که مدنظر زلاتکو کرانچار بود را به انجام برسانم.
ادون با بیان اینکه دلیل انتخاب سپاهان حضور بازیکنان آلبانیایی در این تیم بود افزود: من سپاهان را انتخاب کردم چون چند بازیکن از کشور آلبانی به ایران آمده بودند و در لیگ داخلی بازی می کردند؛ همچنین حضور جواهیر سوکای در تیم سپاهان و توصیفاتی که وی از این تیم داشت من را ترغیب به انتخاب سپاهان کرد. البته این یک پیشنهاد نسبتا خوبی بود و من خیلی دوست داشتم به سپاهان و آقای کرانچار کمک کنم.
بازیکن آلبانیایی فصل گذشته طلایی پوشان درباره هواداران سپاهان اضافه کرد: هواداران این تیم، هواداران فوق العاده ای هستند. شاید در ایران همه درباره هواداران استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی صحبت کنند اما من فکر میکنم که هواداران سپاهان، هواداران واقعی هستند. تنها رقابت بین تیمهای استقلال و پرسپولیس باعث میشود که هواداران شان بیشتر به چشم بیایند اما سپاهان تیمی است که اگر هوادار تو را بشناسد از ته قلب و با تمام وجودش تو را می خواهد.
وی در ادامه گفت: کشور ایران کشوری زیبا و بسیار عالی است اما دیدگاهی که ما در اروپا نسبت به ایران داریم تا زمانی که به این کشور سفر نکنیم به درستی مشخص نخواهد شد.
ادون حسنی در پایان درباره پیشنهادات فصل جدید فوتبالی اش اذعان کرد: من چند پیشنهاد از کشور آلبانی دارم اما ترجیح می دهم پیشنهادات دیگر را هم بررسی کنم و سپس تصمیم بگیرم.
ادون حسنی: در سپاهان بدشانسی آوردم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها