X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 مرداد 1397, 22:36
کد خبر: 27117
خبرنگار: khani
نظرات: 4

بازی با سپیدرود سختی خود را دارد

فتاحی: کومان بعد از تست پزشکی به باشگاه می‌آید

فتاحی: کومان بعد از تست پزشکی به باشگاه می‌آید فتاحی: کومان بعد از تست پزشکی به باشگاه می‌آید
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هافبک مجارستانی برای مذاکره با سپاهان به ایران آمده و در حال گذراندن تست پزشکی است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، رضا فتاحی در رابطه با پیوستن ولادمیر کومان هافبک بازی‌ساز مجاری اظهار داشت: قرار است این بازیکن تست پزشکی را بدهد و بعد از تأیید برای مذاکرات نهایی به باشگاه می‌آید، تست پزشکی بازیکنان خارجی با بازیکنان ایرانی متفاوت است؛ امیدواریم چهارشنبه وضعیت حضور وی در سپاهان مشخص شود و برای گرفتن کار بازی وی مشکل خاصی وجود ندارد.
وی در خصوص پیوستن علی خسروی به سپاهان نیز افزود: چند بازیکن از تیم امید سال گذشته سپاهان با نظر امیر قلعه‌نویی برای تست در تمرینات سپاهان حاضر شدند و برخی از آن‌ها مانند علی خسروی و داوود رجبی جذب تیم بزرگسالان شدند.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به تمرینات این تیم گفت: امروز در زمین چمن مصنوعی ذوب‌آهن تمرین می‌کنیم و به این دلیل از سعید آذری و باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم؛ چهارشنبه بعد‌ از ظهر آخرین جلسه تمرینی تیم برگزار می‌شود و ساعت 11 روز پنج‌شنبه سپاهان برای بازی با سپیدرود با پرواز مستقیم عازم رشت می‌شود.
وی در پایان یاد‌آور شد: شرایط روحی تیم بسیار خوب است و مشکلی از این نظر نداریم، سپیدرود در زمین خودش بازی می‌کند و خطرناک است، همچنین مربی، بازیکنان و هواداران بسیار خوبی دارد و کار برای سپاهان سخت است.
به گزارش فارس، ولادمیر کومان هافبک بازی‌ساز مجاری برای پیوستن به تیم فوتبال سپاهان به ایران وارد شده است؛ کومان 29 ساله است و 36 بازی ملی برای مجارستان انجام داده و 7 گل به ثمر رسانده است.
وی پیش از این در تیم‌های دیوسگیوری مجارستان، اورال و کراسنودار روسیه، سمپدوریا و باری ایتالیا و موناکو فرانسه بازی کرده است.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها