X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 مرداد 1397, 15:18
کد خبر: 27169
خبرنگار: khani
نظرات: 3

برای خداداد عزیزی ناراحت شدم

ایرانپوریان:پیروزی مقابل سپیدرود را فراموش کردیم

ایرانپوریان:پیروزی مقابل سپیدرود را فراموش کردیم ایرانپوریان:پیروزی مقابل سپیدرود را فراموش کردیم
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: مطمئنا با حرف زدن کار جلو نمی‌رود باید تلاش کنیم و با انرژی بالا و تمرکز کافی به فکر آینده باشیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، محمد ایرانپوریان در گفت‌وگو با فارس، درباره برد پرگل سپاهان مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را بازیکنان سپاهان به نمایش گذاشتند. دوندگی قابل توجهی داشتیم و از موقعیت‌هایمان به نحو احسن استفاده کردیم و خدا را شکر با این پیروزی دل هوادارانمان را شاد کردیم.
وی در ادامه گفت: هنوز کار داریم و باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر هفته آینده و بازی مقابل پیکان باشیم. باید بیشتر تلاش کنیم تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. اگر گلی به ثمر رساندم تلاش بازیکنان بود و من فقط توانستم تلاش بازیکنان را به ثمر برسانم.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم خوبی داریم مطمئن باشید بازیکنان به دنبال این هستند با تلاش زیاد دل هواداران خونگرم سپاهان را شاد کنند. مطمئنا با حرف زدن کار جلو نمی‌رود باید تلاش کنیم و با انرژی بالا و تمرکز کافی به فکر آینده باشیم. بازی سختی مقابل پیکان در هفته آینده داریم چرا که هفته گذشته پیکان برد خوبی را مقابل سایپا به دست آورد. کادرفنی توانمندی در سپاهان داریم و مطمئنم با تمام توان به میدان خواهیم رفت.
ایرانپوریان در پایان درباره حواشی پیش آمده در تیم سپیدرود و توهین هواداران به خداداد عزیزی گفت: این موضوع در حیطه وظیفه من نیست اما به عنوان یک بازیکن خیلی ناراحت شدم که با اسطوره فوتبال کشور اینگونه برخورد شد و باعث شد عزیزی دلخور شود. دوست ندارم در باره حواشی صحبت کنم و امیدوارم دیگر از این مسائل در فوتبال پیش نیاید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها