X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مرداد 1397, 23:09
کد خبر: 27331
خبرنگار: khani
نظرات: 5

پست پارسال بازی من را خراب کرد

محمدی: مردم دربی خوبی دیدند

محمدی: مردم دربی خوبی دیدند محمدی: مردم دربی خوبی دیدند
مهرداد محمدی از این که زیر نظر قلعه نویی در پست تخصصی بازی میکند خوشحال است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، مهرداد محمدی که یک گل در دربی اصفهان زد در میکسدزون صحبت هایش را اینطور آغاز کرد: بازی خیلی سخت بود. دو تیم خدایی تاکتیک داشتند و خیلی خوب بازی کردند. فکر کنم مردم اصفهان هم راضی بودند از این دربی. خداراشکر ما توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و دل هواداران سپاهان را خوشحال کنیم.
او درباره روند رو به رشد سپاهان خاطرنشان کرد: تیم از این خیلی بهتر خواهد شد. تیم تازه تشکیل شده خداراشکر از این خیلی بهتر خواهد شد. دوست داشتم هواداران را خوشحال کنم. خیلی خوشحال شدم که گل زدم.
محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص گلی که فصل پیش در دربی اصفهان زد و به ساسان انصاری خورد هم گفت: فرقی ندارد چه کسی گل بزند. مهم سه امتیاز است و این جور چیزها زیاد مهم نیستند.
ستاره تیم سپاهان درخصوص شرایط خودش هم گفت: خداراشکر امیرخان قلعه نویی میتواند از من بازی بگیرد. باید یکی بلد باشد از بازیکن بازی بگیرد. من در راه آهن فوروارد بازی می‌کردم خداراشکر خوب هم بازی کردم. آمدم سپاهان یکی گذاشت مهاجم یکی دفاع چپ، هم خودم خراب شدم هم تیم خراب شد. خیلی دوست داشتم من را سر پست خودم بازی دهند تا خودم را به هواداران سپاهان ثابت کنم. خیلی ناراحت شدم ۲ سال خوبی با سپاهان نداشتم و انشالله این فصل نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.
محمدی در پایان راجع به حضور قلعه نویی در سپاهان هم صحبت کرد و اظهار داشت: باعث افتخار ماست که مربی پرافتخاری مثل امیر قلعه نوئی مربی ما باشد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها