X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 شهریور 1397, 13:33
کد خبر: 27599
خبرنگار: lark
نظرات: 3

خوشبختانه جایگزین خوبی برای فروغ موری در نظر گرفته شده است

میترا نظری: تنها به قهرمانی فکر میکنیم

میترا نظری: تنها به قهرمانی فکر میکنیم میترا نظری: تنها به قهرمانی فکر میکنیم
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: خداراشکر وضعیت خیلی خوبی داریم.

میترا نظری، بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با پایگاه خبری طوفان زرد گفت: خوشحالم که در باشگاه بزرگ سپاهان توپ میزنم. خداراشکر وضعیت خیلی خوبی داریم و امیدوارم که بتوانیم امسال جواب زحمات باشگاه را بدهیم.
نظری در پاسخ به سوال خبرنگار طوفان زرد مبنی بر اینکه آیا جدایی فروغ موری از جمع طلایی پوشان به این تیم ضرر نمیرساند، افزود: خوشبختانه بازیکنان خوبی جذب کردیم و چون همه تیم کمک میکردیم فروغ در نوک حمله برای ما تاثیر گذار باشد امسال هم انشالله همه با هم کمک میکنیم که مهاجمان ما تاثیر گذار باشند. خوشبختانه جایگزین خوبی برای فروغ موری در نظر گرفته شده و خانم شهبازی بازیکنان جوان و بسیار خوبی را گرفته اند.

وی در رابطه با جایگاه این تیم در فصل جدید، اضافه کرد: امیدواریم که ناداوری های فصل گذشته پیش نیاید ولی مطمئن باشید ما تمام تلاش مان را میکنیم که داوری به تیم ضربه ای نزند و تنها به قهرمانی فکر میکنیم.
دفاع تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه سه تیم سپاهان، ملوان و شهرداری بم مثلث قهرمانی را تشکیل می دهند، ادامه داد: در فصل جدید بازیکنان در تیم های مختلف پخش شدند و باید بگویم که ملوان تیمی بسیار خوب و ریشه داری است و باعث خوشحالیست که دوباره به لیگ بازگشته است.

وی درباره عملکرد تیم آقایان سپاهان اذعان کرد: من پیگیر همه بازی های آنها هستم. تیم آقایان امسال به نسبت پارسال خیلی بهتر شده است. امیدوارم امسال قهرمانی لیگ برتر را به دست آورند.
نظری در پایان گفت: از باشگاه بزرگ سپاهان و کادر فنی خوب مان تشکر میکنم. انشالله که بتوانیم جواب زحمات آنها را بدهیم.
میترا نظری: تنها به قهرمانی فکر میکنیم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها