X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 تیر 1392, 13:19
کد خبر: 2761
خبرنگار: car20
نظرات: 18

کاپیتان سپاهان در غیاب نویدکیا کیست؟

کاپیتان سپاهان در غیاب نویدکیا کیست؟ کاپیتان سپاهان در غیاب نویدکیا کیست؟
قانون آنلاین- با توجه به دوری چند هفته‌ای محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان از میادین، این سؤال در نزد هواداران این تیم به وجود آمده که در نبود اسطوره باشگاه‌شان کدام بازیکن وظیفه کاپیتانی را عهده‌دار خواهد شد.
تا همین فصل گذشته و در حالی که تیم زردپوش اصفهان دیگر هادی عقیلی را در اختیار نداشت، معمولاً احمد جمشیدیان هافبک‌ این تیم در نبود محرم بازوبند را به بازو می‌بست و حالا با بازگشت عقیلی به جمع زردپوشان و جدایی جمشیدیان از سپاهان، عده‌ای مدافع بلندقامت‌شان را به عنوان کاپیتان دوم تیم زردپوش نصف‌جهان معرفی کرده‌اند. اگرچه کادر فنی تیم هنوز تصمیم نهایی خود را در خصوص کاپیتان‌هایشان اتخاذ نکرده‌اند اما شنیده‌ایم که در نبود نویدکیا این امید ابراهیمی است که مرد اول سپاهان می‌شود.
ظاهراً با توجه به جدایی مقطعی عقیلی و احسان حاج‌صفی از سپاهان، آن‌ها فرصت این‌که در نبود نویدکیا بازوبند را ببندند از دست داده‌اند و کادر فنی برای انتخاب کاپیتان دوم‌شان روی ابراهیمی زوم کرده‌اند. مثل این‌که نویدکیا هم موافقت خود با این قضیه را اعلام کرده است. از این رو به احتمال زیاد هافبک دفاعی سپاهان برای فصل جدید کاپیتان دوم این تیم خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها