X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 شهریور 1397, 20:16
کد خبر: 27631
خبرنگار: lark
نظرات: 1

نیمه‌دوم آنگونه که می‌خواستیم نشد

تکسیرا: غافلگیر نشدیم / قلعه‌نویی نگفت بازی را شُل کنیم

تکسیرا: غافلگیر نشدیم / قلعه‌نویی نگفت بازی را شُل کنیم تکسیرا: غافلگیر نشدیم / قلعه‌نویی نگفت بازی را شُل کنیم
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: غافلگیر نشدیم و بازی را خیلی محکم شروع کردیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، میگوئل تکسیرا بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل شهرداری ماهشهر در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی گفت:‌ همه ما می‌دانیم این مسابقات سخت و مشکل است. وظیفه ما این بود از اول خوب شروع کنیم و این موضوع را به بچه‌ها گفته بودیم.
وی ادامه داد: بازی‌ای بود که انتظارش را داشتیم و آنچه می‌خواستیم انجام شد. غافلگیر نشدیم و بازی را خیلی محکم شروع کردیم. گل دوم را بعد از گل اول به ثمر رساندیم؛ فکر می‌کنم نیمه اول را خیلی خوب شروع و تمام کردیم. چون بازیکنان برای این بازی‌ها انگیزه ندارند و ممکن است غافلگیر شوند، اما مربی این موضوع را خیلی خوب دیکته کرده بود و در نیمه اول بازی خوبی شاهد بودیم.
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم که نیمه دوم را هم خوب شروع کنند، اما آنچه می‌خواستیم نشد و خیلی توپ‌ها را راحت از دست دادیم و نشان دادیم در نیمه دوم خوب بازی نکردیم. روی گلی هم که خوردیم فکر می‌کنم پنالتی مشکوک بود، اما روی هم رفته نباید گل می‌خوردیم. تیم ما باید نیمه دوم خیلی بهتر بازی می‌کرد. هدف اول ما گلزنی بود که انجام دادیم، اما باید سعی می‌کردیم بهتر بازی کنیم، اما نیمه‌دوم آنگونه که می‌خواستیم نشد؛ از همه مهم‌تر نتیجه و پیروزی بود که به آن رسیدیم.
تکسیرا درباره کم شدن فشار در نیمه دوم و اینکه آیا قلعه‌نویی دستور به این کار داد، گفت: شما قلعه‌نویی را بهتر از من می‌شناسید، هیچ وقت پایمان را از روی گاز بر نمی‌داریم و با سرعت حرکت می‌کنیم. باید با انگیزه بالا بازی را ادامه می‌دادیم، اما برخی واقع نمی‌توانیم اوضاع را کنترل کنیم. اینکه قلعه‌نویی گفته باشید بازی را شُل کنیم اینطور نبود.
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از اینکه ۳ بر صفر پیش افتادیم بازی تفاوت پیدا کرد. حتی وقتی بازی در حال تمام شدن بود موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم که نشان داد تیم ما میل به گلزنی دارد. چند توپ را راحت از دست دادیم. البته حریف هم چون مقابل تیم بزرگ سپاهان بازی می‌کرد انگیزه داشت که این هم برای ما درسی شد.
به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی بدلیل پرواز به تهران از حضور در نشست خبری عذرخواهی کرد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها