X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 شهریور 1397, 22:06
کد خبر: 27636
خبرنگار: lark
نظرات: 2

نیمه نخست راحت‌تر بازی می‌کردیم

نیازمند: دست پر از زمین بیرون آمدیم

نیازمند: دست پر از زمین بیرون آمدیم نیازمند: دست پر از زمین بیرون آمدیم
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: به هرحال بعد وقفه‌ای که در لیگ اتفاق افتاد، بازی خوبی با تیم شهرداری ماهشهر داشتیم که از شرایط بازی خارج شدیم. 20 روز بازی نکرده بودیم الان خوشبختانه بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و توانستیم دست پر از زمین بیرون آمدیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری برنا- استان اصفهان، پیام نیازمند پس از برد تیمش مقابل شهرداری ماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به هرحال بعد وقفه‌ای که در لیگ اتفاق افتاد، بازی خوبی با تیم شهرداری ماهشهر داشتیم که از شرایط بازی خارج شدیم. 20 روز بازی نکرده بودیم الان خوشبختانه بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و توانستیم دست پر از زمین بیرون آمدیم.
وی درباره عدم موفقیتش در گرفتن پنالتی گفت: سال گذشته 24 بازی انجام دادیم و 2 بار بیشتر پنالتی برای تیم ما صورت نگرفت، در این 6 بازی 3 مرتبه اعلام پنالتی شد و پنالتی‌ها تبدیل به گل شدند. باید سعی کنیم کمتر خطا کنیم یا من پنالتی‌ها را بگیرم.
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان درباره تحت فشار بودن تیم فوتبال سپاهان در نیمه دوم گفت: نیمه نخست راحت‌تر بازی می‌کردیم، شاید پس از اینکه 3 گل پیش افتادیم، شرایط تغییر کرد و خیالمان از برد راحت شد، بازی را آسان گرفتیم، حتما باید کادر فنی تدبیری انجام بدهند که این مشکل حل شود و همیشه مانند دقایق نخست بازی کنیم.
نیازمند در خصوص صحنه پنالتی گرفته شده به سود شهرداری ماهشهر گفت: من از پشت صحنه را دیدم و به نظر من بازیکن ما را اصلا لمس نکرد، اما خوب داور پنالتی گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها