X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1397, 11:58
کد خبر: 27653
خبرنگار: lark
نظرات: 1

امسال تمرینات خودمان را در قالب بدنسازی و تمرینات توپی انجام دادیم

شقایق معتمدی: سپاهان یکی از شانس های اصلی قهرمانی است

شقایق معتمدی: سپاهان یکی از شانس های اصلی قهرمانی است شقایق معتمدی: سپاهان یکی از شانس های اصلی قهرمانی است
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: شرایط سپاهان بسیار خوب است و نسبت به سال قبل صد در صد آماده تر هستیم.

شقایق معتمدی، بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با پایگاه خبری طوفان زرد گفت: شرایط سپاهان بسیار خوب است و نسبت به سال قبل که وقت زیادی برای تمرینات پیش از شروع لیگ نداشتیم امسال تمرینات خودمان را در قالب بدنسازی و تمرینات توپی انجام دادیم و صددرصد آماده تر هستیم.
معتمدی درباره حضور در تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی باعث میشود شرایط خودمان را ارزیابی کنیم و با رقابت با کشور های دیگر ، خودمان را مورد سنجش قرار دهیم و وارد چالش های جدید تر شویم.

بازیکن ملی پوش طلایی پوشان درباره اهداف و برنامه های موردنظرش در آینده بیان کرد: برنامه من این است که تمام تلاشم را برای بهتر شدن و رسیدن به اهدافم و همچنین کمک به تیمی که در آن حضور دارم بکنم.
وی در رابطه با تورنمنتی که با تیم ملی نوجوانان در آن حضور دارد، افزود: این تورنمنت مقدماتی آسیایی است که اهمیت فراوانی برای ما دارد. 21 شهریور به تاجیکستان اعزام شدیم و تا 2 مهر در آنجا هستیم. در گروه ما تیمهای تاجیکستان، ماریانا شمالی، تایلند و سنگاپور هستند که تیم تایلند به دلیل اینکه میزبان دوره دوم هستند به طور مستقیم به دوره دوم راه پیدا میکند که رقابت اصلی ما با تیم های سنگاپور و تاجیکستان است.
وی ادامه داد: با تمرینات فشرده ای که داشته ایم امید بیشتری برای صعود به مرحله دوم در اسفند ماه داریم.
هافبک تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره مدعیان قهرمانی در فصل جدید افزود: رقابت بین تیم های لیگ برتر بیشتر شده است بنابراین نمیتوان تنها یکی دو تیم را مدعی دانست البته صد در صد یکی از شانس های اصلی قهرمانی، سپاهان است که با اضافه شدن بازیکنان جوان میتوانیم به این مهم دست یابیم.
معتمدی در پایان گفت: باید از خانم شهبازی، خانواده ام و همه افرادی که کمک های بسیاری به من کردند و همچنین بنده را مورد حمایت خود قرار دادند، تشکر کنم.
شقایق معتمدی: سپاهان یکی از شانس های اصلی قهرمانی است
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها