X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1397, 14:48
کد خبر: 27655
خبرنگار: khani
نظرات: 16

از لحاظ بدنی و فنی آماده ام؛

جعفری: تابع تصمیم قلعه نویی هستم

جعفری: تابع تصمیم قلعه نویی هستم جعفری: تابع تصمیم قلعه نویی هستم
مدافع راست تیم فوتبال سپاهان می گوید که انتظار حضور نداشتن در دیدار جام حذفی را نداشته است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، حسن جعفری مدافع راست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص دیدار طلایی پوشان مقابل شهرداری ماهشهر که با پیروزی 3 بر 1 شاگردان امیرقلعه نویی خاتمه یافت، گفت: خدا را شکر می کنم که بازی را بردیم.
متاسفانه در نیمه دوم شرایط طوری بود که توپ هایمان به گل تبدیل نشد. جام حذفی همانطور که همه می دانند جام شگفتی ها است و ما باید خیلی مراقب باشیم چون اصلا دوست نداریم مثل سال گذشته از مسابقات کنار برویم.
وی در خصوص شرایط سپاهان در پایان هفته ششم توضیح داد: تیم شرایط خوبی دارد ولی باید در یک سری از بازی ها پیروز می شدیم که این اتفاق رخ نداد و امتیازاتی را از دست دادیم. البته داوری ها هم زیاد تا اینجا برای ما خوب نبوده است و امیدوارم در هفته های آینده هم خودمان بهتر شویم و هم اینکه داوران دقت بیشتری در بازی های ما داشته باشند.
جعفری که فصل گذشته به تیم فوتبال سپاهان بازگشت، در مورد نتایج سال گذشته و شرایط تیم در فصل جاری بیان کرد: سال گذشته ما تغییرات خیلی زیادی در ترکیب تیم داشتیم و امسال هم این تغییرات ادامه پیدا کرد. به هر حال وقتی تیم تغییر می کند، نیاز به زمان است تا ثبات در نتیجه گیری ایجاد شود؛ البته ما شایستگی داشتیم که بهتر نتیجه بگیریم ولی بدشانس بودیم و یک مقدار هم داوری ها ما را اذیت کرد.
مدافع راست تیم فوتبال سپاهان که در دیدار برابر پارس جنوبی برای دقایقی در نیمه دوم فرصت حضور در زمین مسابقه را پیدا کرد در پاسخ به این سوال که انتظار می رفت، نیمکت نشینی هایش در جام حذفی خاتمه پیدا کند، عنوان کرد: واقعیت اینکه خودم هم انتظار داشتم بازی می کردم؛ چون هم از لحاظ بدنی و هم فنی شرایط خوبی دارم و انتظار داشتم در جام حذفی بازی کنم. در تمرینات هم با تمام وجودم کار می کنم ولی در هر حال تابع مربی هستم.
البته که این شرایط خیلی هم ساده نیست، چون قبلا من تجربه نیمکت نشینی به این شکل را نداشته ام. آقای قلعه نویی تا الان اینگونه صلاح دیده اند، اما امیدوارم در آینده اول تیم موفق شود و من هم بتوانم بازی کنم. سپاهان که نتیجه بگیرد همه بازیکنان سود می برند و اگر نتایج بد باشد برای تمام تیم بد می شود، مثل پارسال که تیم شرایط خوبی نداشت و تمام بازیکنان از جمله خودم روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها