X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 شهریور 1397, 11:42
کد خبر: 27705
خبرنگار: khani
نظرات: 5

نیم نگاهی به لغزش پرسپولیس و پدیده داریم

تابش: «کومان» بازیکن با کیفیتی است

تابش: «کومان» بازیکن با کیفیتی است تابش: «کومان» بازیکن با کیفیتی است
مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه باید تمرکز این باشگاه معطوف به خودش باشد، گفت: البته نیم نگاهی به لغزش پرسپولیس و پدیده داریم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفتگو با مهر، درباره پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل فولاد در لیگ برتر گفت: عملکرد بازیکنان سپاهان خوب و راضی کننده بود. بازیکنان وظایف خود را در زمین به خوبی اجرا کردند. در بازی های قبل هم باید امتیازات کامل را می گرفتیم که خدا را شکر الان شرایط بهتر شده است.
مدیرعامل سپاهان در خصوص رقابت نزدیک این تیم با پرسپولیس و پدیده در صدر جدول تاکید کرد: طبیعی است وقتی چند تیم با هم رقابت دارند، جالب نیست که تیم مقابل امتیاز کامل را بگیرد. ما نیم نگاهی به لغزش پرسپولیس و پدیده داریم ولی در درجه اول به تیم خودمان نگاه می کنیم. نباید درگیر تیم های دیگر باشیم و ابتدا روی عملکرد سپاهان تمرکز داشته باشیم.
تابش درباره اینکه امیر قلعه نویی هنوز صد درصد از عملکرد سپاهان رضایت ندارد، یادآور شد: قلعه نویی از تیمش انتظار بیشتری دارد. اگر راضی شدیم این یعنی پسرفت. باید نگاهمان رو به جلو باشد. تغییرات سپاهان این فصل زیاد بوده و هماهنگی بازیکنان و پیاده شدن برنامه های فنی نیاز به زمان دارد.
وی همچنین با اشاره به عملکرد «کومان» هافبک مجارستانی در دیدار با فولاد تصریح کرد: کومان بازیکن خوب و با کیفیتی است که باید در تیم جا بیافتد. این بازیکن روز به روز هماهنگ تر می شود و مطمئنا عملکردش بهتر هم خواهد شد.
مدیرعامل سپاهان در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر دغدغه های این تیم در لیگ برتر فوتبال گفت: دغدغه ما تیم خودمان است و باید حواسمان معطوف به خود سپاهان باشد تا در صورت نیاز، نقاط ضعف را تقویت کنیم. دغدغه خاص دیگری نداریم. البته شرایط اقتصادی و وضعیت ارزی هم کمی فکر ما را مشغول کرده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها