X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مهر 1397, 09:54
کد خبر: 27808
خبرنگار: lark
نظرات: 4

تلاش می کنیم بتوانیم به جایگاهی که شایسته سپاهان است، برسیم

روی تاوارز: ما همیشه به کمک هواداران احتیاج داریم

روی تاوارز: ما همیشه به کمک هواداران احتیاج داریم روی تاوارز: ما همیشه به کمک هواداران احتیاج داریم
مربی دروازه بانان سپاهان گفت: ما دروازه بان های بسیار خوبی داریم و آنها خیلی با ارزش هستند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، روی تاوارز، مربی دروازه بانان تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با پایگاه خبری طوفان زرد گفت: ما دروازه بان های بسیار خوبی داریم و آنها خیلی با ارزش هستند. گلرهای ما با تمرینات زیاد در حال پیشرفت هستند و انتظار دارم که در آینده دروازه بان های خوبی تربیت کرده باشم.
تاوارز درباره مصدومیت شهاب عادلی، بیان کرد: طبق اطلاعاتی که کادر پزشکی تیم به من داده اند مصدومیت او هنوز به طور کامل رفع نشده و چون این مصدومیت قدیمی بوده برای بهبود کامل آن نمی توان زمان قطعی مشخص کرد.

وی درباره سپاهان و ارزیابی اش از جایگاه این تیم در لیگ هجدهم گفت: سپاهان در چند سال گذشته سختی های زیادی کشیده و مشکلات زیادی داشته است. در حال حاضر ما از تمام توان خود استفاده می کنیم و با حضور مربی فهیمی مثل آقای قلعه نویی ، تلاش می کنیم بتوانیم به جایگاهی که شایسته سپاهان است، برسیم.
تاوارز در ادامه افزود: باید بگویم که امسال چهارمین فصل همکاری من با آقای قلعه نویی است. قبل از از اینکه با ایشان فعالیت کنم، شناختی از او نداشتم و زمانی که همکاری من با او آغاز شد می ترسیدم چون خارجی هستم و نگران بودم که نتوانم خودم را با شرایط و آداب و رسوم تطبیق دهم اما پس از آن دیدم که آدم فوق العاده ای هستند و از اینکه با ایشان همکاری میکنم به خود میبالم.

مربی دروازه بانان سپاهان در پایان درباره هواداران این تیم اذعان کرد: ما هم اکنون رفتارهای خوبی از آنها می بینیم و همیشه وقتی به من پیام می دهند بابت عملکردم تبریک می گویند. آنها برای ما خیلی مهم هستند و ما همیشه به کمک آنها احتیاج داریم.

با سپاس فراوان از امیر مختاری، مترجم تیم فوتبال سپاهان
روی تاوارز: ما همیشه به کمک هواداران احتیاج داریم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها