X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مهر 1397, 11:28
کد خبر: 27857
خبرنگار: khani
نظرات: 0

امسال، سال آزمون و خطا است؛

شهبازی: سپاهان با بازیکنان جوان و باتجربه به سمت قهرمانی می رود

شهبازی: سپاهان با بازیکنان جوان و باتجربه به سمت قهرمانی می رود شهبازی: سپاهان با بازیکنان جوان و باتجربه به سمت قهرمانی می رود
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: سعی داریم به نحوی از بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه تیم استفاده کنیم تا به قهرمانی دست یابیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ سمیه شهبازی در گفت‌وگو با ایمنا، در مورد شرایط تیمش برای حضور در فصل ۹۷-۹۶ لیگ برتر، اظهار کرد: در ابتدا قرار بود بازی‌ها از مهرماه آغاز شود اما به دلیل اعزام تیم ملی جوانان و بزرگسالان به بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک ۲۰۲۰، لیگ از ۲۵ آبان ماه شروع می‌شود.
وی با اشاره به جذب سه، چهار بازیکن جدید به ترکیب تیم، ادامه داد: دو بازیکن بومی از تیم ذوب آهن جذب کردیم و دو بازیکن غیر بومی هم از ارومیه و ایلام به ترکیب تیم اضافه شده است، البته یک بازیکن دیگر نیز برای اضافه شدن به ترکیب تیم مدنظر داریم که البته هنوز مشخص نیست و تا آخر هفته نهایی می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: فروغ موری، زمرد سلیمانی، خندان و افسانه اقبال که فصل گذشته در تیم حضور داشتند امسال از تیم جدا شدند که موری خود مایل به رفتن به تیم ملوان بود، ضمن اینکه امسال دو تیم ملوان و مازندران از لیگ دسته یک به جای تیم‌های خیبر و آذرخش به جمع تیم‌های لیگ برتری اضافه شدند.
شهبازی در مورد شرایط لیگ برتر امسال، تصریح کرد: تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ امسال نفرات خوبی را جذب کرده اند. ملوان همیشه از مدعیان بوده و امسال هم به لیگ برتر آمده که تنور بازی‌های امسال را داغ‌تر می‌کند. همچنین تیم شهرداری بم همیشه مدعی بوده، تیمسیرجان نیز ترکیب فصل گذشته خود را حفظ کرده و چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه کرده است. ذوب آهن هم کادر فنی تیم خود را عوض کرده و تیم خوب و جان‌داری شده است. در مجموع شرایط بازی‌های امسال واقعاً سخت است و می‌توان گفت کورس قهرمانی بین پنج، شش تیم وجود دارد و اصلاً نمی‌توان نتیجه را از الان پیش بینی کرد.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در رده چهارم جدول ایستادیم و بدون شک برای قهرمانی به میدان می‌رویم البته ترکیب تیم جوان و با تجربه است. ۵۰ درصد تیم باتجربه و نیمی دیگر جوان هستند، امسال سال آزمون و خطا است و تمام هدفمان این است که به نحوی بازیکنان جوان را در کنار بازیکنان با تجربه به کار گیریم که به سمت قهرمانی برویم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان تاکید کرد: هنوز قرارداد بازیکنانم با باشگاه به ثبت نرسیده است. خودم هم درگیر اردوی تیم ملی جوانان برای حضور در بازی‌های آسیایی هستم و همین هفته که به اصفهان برمی‌گردم همه قرارداها را به ثبت می‌رسانیم.
شهبازی ادامه داد: دو ماه است که تمریناتمان را مستمر انجام می‌دهیم و زمانی که به ما اعلام شد بازی‌ها آبان ماه برگزار می‌شود یک هفته به بازیکنان استراحت دادیم و سپس تمریناتمان را مجدداً از سر گرفتیم.
وی افزود: باشگاه‌های حرفه‌ای شناخته شده‌ و منظمی از جمله سپاهان، ذوب آهن، ملوان که در فوتبال آقایان فعال هستند در بخش بانوان نیز تیمداری می‌کنند و این موضوع به نفع فوتبال بانوان است که امیدوارم امثال این باشگاه‌ها در رده های مختلف فوتبال بانوان تیمداری کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها