X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 مهر 1397, 16:52
کد خبر: 27875
خبرنگار: lark
نظرات: 2

وقتی امیر گل بازار را چید

وقتی امیر گل بازار را چید وقتی امیر گل بازار را چید
باشگاه سپاهان این فصل خریدهای خوبی داشته است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از وب‌سایت نود، سپاهان که در دهه‌ی هشتاد تبدیل به یکی از قدرت‌های برتر فوتبال ایران شده بود، چند فصلی است که نتوانسته نتایج قابل قبولی بدست آورد. زرد پوشان اصفهانی که تنها تیم ایرانی‌ای هستند که در جام باشگاه‌های جهان هم حضور داشته‌اند، در رقابت‌ها این فصل لیگ برتر همراه با سرمربی جدید خودشان امیر قلعه‌نویی که سابقه‌ی قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر را هم در کارنامه دارد، نتایج قابل قبولی گرفته‌اند. سپاهانی‌ها در پایان هفته‌ی هشتم رقابت‌های لیگ برتر در یک قدمی صدر جدول قرار دارند و با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم شگفتی‌ساز پدیده در رده‌ی دوم جدول رده بندی هستند.
یکی از عواملی که سپاهان توانسته در رقابت‌های این فصل خوب نتیجه بگیرد و علاوه بر اینکه در جمع مدعیان لیگ برتر قرار دارد، خود را به یک هشتم نهایی جام حذفی هم رسانده است و در هر دو جام فوتبال ایران مدعی است این است که این تیم خریدهای خوبی برای لیگ هجدهم داشته است.
محمد کریمی هافبک جوان این فصل سپاهان که با حضور امیر قلعه‌نویی از تیم خونه به خونه به سپاهان پیوست با ۴ پاس گلی که در ۸ بازی سپاهان در لیگ برتر داده است در کنار حسن بیت سعید مهاجم فولاد بهترین پاسور لیگ هجدهم تا پایان هفته‌ی هشتم لیگ برتر است. کریمی در جدول نمرات سایت برنامه نود هم تا پایان هفته‌ی هشتم بهترین بازیکن لیگ هجدهم است.
استنلی‌کی‌روش دیگر خرید خوب سپاهان در این فصل است. او که فصل گذشته در ذوب‌آهن بازی می‌کرد با آمدن قلعه‌نویی از ذوب‌آهن به سپاهان، همراه با این مربی به سپاهان آمد. استنلی کی‌روش که ۴ گل در ۸ هفته‌ی لیگ برتر برای سپاهان زده، در جدول نمرات سایت برنامه نود بهترین مهاجم لیگ هجدهم و دومین بازیکن برتر لیگ تا پایان هفته‌ی هشتم است.
محمد ایران‌پوریان و مهدی کیانی هم دو خرید خوب سپاهان در لیگ هجدهم هستند که از تیم تراکتورسازی تبریز به این تیم پیوسته‌اند. این دو بازیکن شناخته شده در جدول نمرات سایت برنامه‌ی نود به ترتیب در رتبه‌های پنجم و هفتم برترین‌ بازیکنان لیگ برتر قرار دارند.
در جمع ۱۰ بازیکن برتر لیگ پنج سپاهانی دیده می شود که چهارتای آنها بازیکنان جدید این تیم اند.
قلعه‌نویی در خط دروازه هم پیام نیازمند جوان را از باشگاه پیکان به سپاهان آورد. نیازمند در تیم سپاهان عملکرد خوبی تا اینجای کار داشته و در جدول نمرات سایت برنامه نود سومین دروازه‌بان برتر لیگ تا پایان هفته‌ی هشتم رقابت‌ها است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها