X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 مهر 1397, 08:11
کد خبر: 27909
خبرنگار: khani
نظرات: 4

به بیش از یک میلیون دلار نیاز داریم

تابش: به قهرمانی چشم داریم اما بایدی در کار نیست

تابش: به قهرمانی چشم داریم اما بایدی در کار نیست تابش: به قهرمانی چشم داریم اما بایدی در کار نیست
مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید این تیم ابزار و امکانات لازم را برای قهرمانی دارد اما به این معنی نیست که این تیم حتما باید قهرمان شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفات زرد ؛ مسعود تابش، مدیرعامل سپاهان در گفت و گو با ایسنا در خصوص شرایط این تیم بیان کرد: خدا را شکر تیم یک‌دستی داریم و کادر فنی و سرمربی کارشان را بلدند. باشگاه هم تمام حمایت خودش را از تیم فوتبال و همچنین همه تیم‌های ورزشی مجموعه سپاهان ادامه می‌دهد و شرایط تیم خوب است.
او با انتقاد از برخی از رسانه‌ها برای "انتشار اخبار نادرست در مورد باشگاه سپاهان" اظهار کرد: ما تیم خوبی داریم اما من هیچ‌وقت نگفتم که باید قهرمان شویم. این اصلا حرف درستی نیست. ما ابزار و امکانات لازم را برای قهرمانی داریم اما به این معنی نیست که ما باید قهرمان شویم. چه کسی فکر می‌کرد در این فصل رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ نتایج ضعیف بگیرند؟ ما حتی نمی‌توانیم بگوییم باید سهیمه آسیایی بگیریم. ما همیشه گفته‌ایم که سپاهان هستیم و قطعا چشم به قهرمانی در هر دو جام حذفی و لیگ برتر داریم.
تابش درباره اوضاع مالی باشگاه هم بیان کرد: باشگاه سپاهان ۷۰ تیم در رشته‌های مختلف دارد و اداره کردن این باشگاه با باشگاهی که فقط یک تیم دارد بسیار متفاوت است. از این نظر شرایط سختی داریم. باشگاه سپاهان از حدود ۳۰۰۰ نفر بازیکن، کادر فنی، تیم‌های پزشکی، تدارکات و پرسنل اداری تشکیل شده و هزینه‌های ما سه برابر شده است که سرسام آور است.
او ادامه داد: همه این‌ها را کنار قیمت ارز بگذارید تا متوجه مشکلات ما بشوید. قرار بود با مجوز وزارت ورزش و جوانان، بانک مرکزی به ما ارز ۴۲۰۰ تومانی اختصاص دهد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. در این فصل دو بازیکن و دو مربی خارجی داریم و با توجه به تسویه حساب برخی بازیکنان و مربیان فصل قبل، تقریبا به بیش از یک میلیون دلار ارز نیاز داریم. حالا حساب کنید که این مقدار ارز با قیمت نجومی دلار چه هزینه بالایی برای ما دارد و ارز ۴۲۰۰ تومانی هم تا امروز به ما داده نشده است.
تابش با بیان این که با عظیمیان، مدیرعامل جدید کارخانه فولاد مبارکه سپاهان دیدار داشته است، گفت: خوشبختانه آقای عظیمیان با این که یک مدیر صنعتی‌اند اما کاملا رویکرد مناسبی به ورزش دارند و قطعا همانند دوران مدیریت قبل در این دوره هم فولاد مبارکه از باشگاه سپاهان با قدرت حمایت می‌کنند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد وضعیت ورزشگاه نقش جهان هم توضیح داد: چمن این ورزشگاه خیلی بهتر شده و روز به روز بهتر می‌شود. البته این ورزشگاه هنوز به ما تحویل داده نشده است. طبقه دوم این ورزشگاه نیاز به مقاوم سازی داشت که حدود چهار ماه است عملیات مقاوم سازی در حال انجام است و فکر می‌کنم تا حدود دو ماه دیگر مقاوم سازی به پایان برسد. همچنین چادر سقفی طبقه دوم هم آماده است و حداکثر تا یک ماه دیگر سقف طبقه دوم نیز کامل می‌شود.
او اضافه کرد: با صحبت‌هایی که انجام شده تپه خاکی که به خاطر گودبرداری و به دلیل مسائل حقوقی در شرق ورزشگاه دپو شده به زودی برداشته می‌شود تا ضمن باز شدن دو جاده برای رسیدن به ورزشگاه، از درب شرقی یک پارکینگ با ظرفیت بیش از ۲۰۰۰ نفر آماده حضور تماشاگران شود.
تابش در مورد مجوز حرفه‌ای‌گری هم بیان کرد: سال گذشته به خاطر همین نقایص ورزشگاه نتوانستیم مجوز حرفه‌ای را بگیریم. مثلا در مساله نور ورزشگاه، هیچ ورزشگاهی در ایران میزان لوکس نور نقش جهان را ندارد. ما فقط نتوانستیم تاییدیه‌های لازم را بگیریم. امسال مدارک را ارسال کردیم و قطعا در این فصل مجوز حرفه‌ای را اخذ می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با تایید صحبت‌های قلعه نویی مبنی بر زیاد بودن تعطیلات لیگ اظهار کرد: من با صحبت‌های قلعه نویی موافقم. تعطیلات لیگ اگر معقول و در چارچوب مشخص شده مثل روزهای فیفا باشد مشکل نیست اما لیگ ما بیش از این تعطیل می‌شود. هیچ لیگی در دنیا سه، چهار بار و هر بار به مدت دو هفته تعطیل نمی‌شود. تا تیم‌ها می‌خواهند روی غلتک بیفتند لیگ تعطیل می‌شود و باید برای آماده نگه داشتن تیم، بازی دوستانه تدارک دید که شرایط خاص خودش را دارد.
تابش در پاسخ به این پرسش که چرا باشگاه سپاهان با توجه به انتقاداتی که از میزان قرارداد بازیکنان و کادر فنی‌اش می‌شود به جای سازمان لیگ، خودش این قراردادها را منتشر نمی‌کند، گفت: چرا ما این کار را بکنیم؟ این وظیفه سازمان لیگ است. چرا فقط باشگاه سپاهان این کار را انجام دهد؟ من به شما قول می‌دهم باشگاه سپاهان از لحاظ هزینه‌ها جزو چهار تیم اول لیگ هم نیست. ما تیم با کیفیتی داریم و این در حالی است که قراردادهای ما کاملا منطقی و معقول است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص دریافنی این باشگاه از سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی هم بیان کرد: ما در این فصل هیچ دریافتی نداشته‌ایم. سال قبل هم دریافتی ما از فدراسیون و سازمان لیگ نزدیک به صفر بود. ما تحت فشار هستیم. حق پخش تلویزیونی هم که تا چند سال قبل یک اتفاقاتی داشت برای می‌افتاد که از سال ۹۳ به طور کلی حذف شد. البته این فصل، سازمان لیگ و فدراسیون قول داده‌اند که با توجه قراردادهای جدید، وضعیت پرداختی‌ها بهتر شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها