X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1397, 15:01
کد خبر: 27968
خبرنگار: khani
نظرات: 3

هواداران قلعه‌نویی را دوست دارند اما او انتظار دارد تعداد بیشتری به ورزشگاه بیایند

تابش: سپاهان امسال از داوری خیلی متضرر شده است

تابش: سپاهان امسال از داوری خیلی متضرر شده است تابش: سپاهان امسال از داوری خیلی متضرر شده است
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان تأکید کرد که سرمربی تیم ملی باید احترام بگذارد و انتظار احترام دیدن داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش در گفت‌و‌‌گو با تسنیم, درباره پیروزی 3 بر 2 تیم فوتبال سپاهان مقابل نساجی مازندران در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: در این بازی ما به کسب سه امتیاز احتیاج داشتیم و خدا را شکر که توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. بازی سختی بود و تیم نساجی هم تیم خوب و قابل احترامی را نشان داد. حریف‌مان در این بازی به دنبال امتیاز بود و تلاش زیادی هم کرد، اما ما با اینکه یکی دو تا مصدوم داشتیم, توانستیم به پیروزی برسیم.
سپاهان امسال از داوری خیلی متضرر شده است
وی درباره عملکرد تیم داوری بازی سپاهان - نساجی مازندران خاطر نشان کرد: جالب است که تیم حریف هم در صحنه‌هایی به داوری اعتراض داشت، اما من هنوز فیلم بازی را ندیده‌ام و باید قضاوت عملکرد داوران را به کارشناسان بسپاریم. سعی می‌کنیم دیگر درباره داوری حرف نزنیم، اما باید بگویم سپاهان امسال از داوری خیلی متضرر شده است.
فصل گذشته لیگ راحت‌تر بود اما امسال همه تیم‌ها خوب و قابل احترام هستند
مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: در بازی با نساجی برای ما فقط کسب سه امتیاز مهم بود. در مسابقات لیگ برتر که همه بازی‌هایش سخت است، کسب سه امتیاز خیلی اهمیت دارد. دیدید که پرسپولیس در جام حذفی بازی بسیار سختی مقابل نود ارومیه داشت. الان همه بازی‌ها سخت هستند. به نظرم فصل گذشته لیگ راحت‌تر بود، اما امسال همه تیم‌ها خوب و قابل احترام هستند.
ذوب‌آهن تیم بزرگی است و رفته رفته به بالای جدول می‌رسد
مسعود تابش راجع به صدرنشینی پدیده در لیگ برتر خاطرنشان کرد: پدیده واقعاً خوب کار می‌کند، اما در این فصل خیلی تیم‌ها خوب هستند. پیکان, پرسپولیس, استقلال, تراکتورسازی و حتی سایپا و ذوب‌آهن در شرایط خوبی هستند. البته درست است که ذوب‌آهن هنوز در نتیجه‌گیری روند چندان مطلوبی ندارد، اما مطمئن باشید ذوب‌آهن تیم بزرگی است و رفته رفته به بالای جدول می‌رسد.
هواداران قلعه‌نویی را دوست دارند اما او انتظار دارد تعداد بیشتری به ورزشگاه بیایند
وی در واکنش به اینکه قلعه‌نویی با انتقاد از عدم حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه گفته بود «شاید علت عدم حضور آنها, من هستم»، تصریح کرد: هواداران سپاهان قلعه‌نویی را دوست دارند و همیشه چه در ورزشگاه و چه در فضای مجازی او را تشویق می‌کنند. قلعه‌نویی با توجه به اینکه سپاهان هواداران پرشوری دارد و تیم هم الان در رده دوم جدول ایستاده است، انتظار دارد که تعداد بیشتری هوادار به ورزشگاه بیاید. البته هواداران سپاهان در فضای مجازیِ داخل و حتی خارج از کشور بسیار مشتاق و میلیونی هستند. حالا هم که بازی‌ها در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود این انتظار وجود دارد که در بازی‌های خانگی‌مان استقبال بیشتری از سوی هواداران شود. البته در بازی‌های خانگی‌مان حدود 10 هزار هوادار به ورزشگاه می‌آیند که شاید برای استقلال و پرسپولیس هم در بازی‌های‌ معمولی‌شان مقابل تیم‌های کم‌نام و نشان همین تعداد هوادار به ورزشگاه بیاید، اما ما انتظار داریم هواداران‌مان از تیم حمایت بیشتری کنند و ان‌شاءالله در بازی‌های آتی جبران خواهند کرد.
فدراسیون فوتبال نباید اجازه هتک حرمت‌ به دستیار کی‌روش بدهد
مدیرعامل باشگاه سپاهان, همچنین راجع به اظهارات امیر قلعه‌نویی در مورد کارلوس کی‌روش و اینکه آیا این فضا تمرکز او را به‌هم نمی‌ریزد, گفت: کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان است و تیم ملی هم برای ما قابل احترام است. همه دوست داریم که تیم ملی موفق باشد و عاشق این تیم هستیم، اما انتظار داریم که از سوی کادر فنی تیم ملی احترام ببینیم نه اینکه دستیار کی‌روش (میک مک درموت) به یکی از بزرگان فوتبال ایران (حمید استیلی) که سال‌ها برای این فوتبال زحمت کشیده است و اتفاقاً فرد بسیار با اخلاقی هم هست, بی‌احترامی و توهین کند. وقتی دستیار کی‌روش بی‌احترامی می‌کند, ما هم ناراحت می‌شویم. فدراسیون فوتبال نباید اجازه هتک حرمت به دستیار کی‌روش و این افراد بدهد.
با این حرف‌ها تمرکز قلعه‌نویی به‌هم نمی‌خورد
وی افزود: شرایط تیم ما خوب است و با این حرف‌ها تمرکز قلعه‌نویی به‌هم نمی‌خورد. مهمترین ویژگی تیم ما این است که ما امسال «تیم» هستیم و همه بازیکنان برای موفقیت تیم، فوتبال بازی می‌کنند. کادر فنی بسیار خوبی داریم و قلعه‌نویی هم رزومه‌ بسیار خوبی دارد. همکاران قلعه‌نویی هم از لحاظ فنی و اخلاقی بسیار خوب هستند. در سپاهان همه بازیکنان یکدل هستند و زحمت می‌کشند تا تیم موفق شود. در بازی روز گذشته ضربه بدی به کیانی خورد که جای استوک روی سینه‌اش مانده بود، اما این بازیکن بیش از 10 دقیقه با همین وضعیت در زمین بازی کرد.
با اینکه سپاهان در جدول دوم است اما نماینده‌ای در تیم ملی ندارد
وی گفت: با توجه به اینکه ما مدت‌هاست در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار داریم، اما هنوز هیچ بازیکنی از سپاهان به تیم ملی دعوت نشده است. هرچند این انتخاب‌ها سلیقه‌ای است و امیدوارم بچه‌ها بیشتر تلاش کنند تا به تیم ملی دعوت شوند.
کی‌روش شناخته شده‌ است اما مربی بزرگ باید بزرگی کند, احترام بگذارد و احترام ببیند
مسعود تابش در ادامه با تأکید بر اینکه «تیم ملی برای ما قابل احترام است»، تصریح کرد: همان‌طور که ما به تیم ملی احترام می‌گذاریم، دوست داریم به ما هم احترام گذاشته شود، چون با این فضا اول تیم ملی ضربه می‌خورد. تیم ملی در وهله اول باید آرامش داشته باشد. کی‌روش مربی شناخته شده‌ای است، اما مربی بزرگ باید بزرگی کند, احترام بگذارد و احترام ببیند تا بتواند در فضایی سالم کار کند.
تاکنون به تیم ملی بی‌احترامی نکرده و از این جا به بعدهم نمی‌کنیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به اینکه کی‌روش گفته است «دیگر باید چه کار کنیم تا در تیم ملی احترام ببینیم»، تأکید کرد: ما و باشگاه‌مان تاکنون هیچ‌گونه بی‌احترامی‌ به تیم ملی نداشته‌ایم. ما عاشق تیم ملی کشورمان هستیم. تاکنون به تیم ملی بی‌احترامی نکرده‌ایم و از این به بعد هم نمی‌کنیم.در کجای دنیا تعطیلات نیم‌‌فصل 53 روز است؟
وی با اشاره به تعطیلات طولانی مدت مسابقات لیگ برتر, اظهار داشت: این تعداد تعطیلی در کجای دنیا رخ می‌دهد؟ قرار است در نیم‌فصل 53 روز رقابت‌ها تعطیل شود و الان هم 20 روز تعطیل شده بود. زمانی که یک تیم در روند مناسبی قرار دارد و با یک وقفه طولانی‌مدت روبه‌رو می‌شود, این مشکل‌ساز خواهد بود. در 53 روزی که رقابت‌ها در نیم‌فصل تعطیل می‌‌شود, تیم باید یک بار دیگر از اول آماده شود و حتی می‌شود دوباره یک دوره بدنسازی شش هفته‌ای برای تیم برگزار کرد, چون نمی‌توانیم بازیکنان را در این وضعیت رها کنیم. کجای دنیا تعطیلی طولانی مدت در مسابقات ایجاد می‌شود؟ به نظر شما این تعطیلی‌ها می‌‌تواند منطقی باشد؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها