X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مهر 1397, 09:39
کد خبر: 27979
خبرنگار: khani
نظرات: 10

فیزیوتراپ تیم فوتبال سپاهان:

ایران‌پوریان به بازی با استقلال نمی‌رسد

ایران‌پوریان به بازی با استقلال نمی‌رسد ایران‌پوریان به بازی با استقلال نمی‌رسد
فیزیوتراپ تیم فوتبال سپاهان با تایید خبر غیبت مدافع راست سپاهان در بازی مقابل استقلال گفت: ایران ‌پوریان قطعاً به بازی با استقلال نخواهد رسید، اما در خصوص بازی‌های آینده باید منتظر ماند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مهدی صدیقی در گفت‌وگو با تسنیم، وضعیت محمد ایران‌پوریان را تشریح کرد و اظهار داشت: ایران‌پوریان در تمرینات دچار یک ضربه از ناحیه ران پا شد و خون‌ریزی شدیدی در این ناحیه دارد. در حال انجام مراحل تشخیصی مصدومیت این بازیکن هستیم. مراحلی درمانی او از چند روز پیش شروع شده و همچنان ادامه دارد.
وی در خصوص مدت زمان لازم برای بهبود کامل ایران‌پوریان گفت: طول درمان این بازیکن امشب مشخص خواهد شد. بعدازظهر امروز در یک مرحله تشخیصی دیگر وضعیت او را چک می‌کنیم و در مورد زمان لازم برای بهبود این بازیکن به نتیجه می‌رسیم.
صدیقی درباره احتمال حضور ایران‌پوریان در بازی با استقلال تهران، خاطرنشان کرد: ایران‌پوریان به طور قطع به بازی با استقلال نخواهد رسید، اما در خصوص بازی‌های آینده، درمان او را ادامه می‌دهیم و باید منتظر ماند و دید چه خواهد شد.
وی در خصص مصدومیت کی‌روش استنلی بعد از حضور در بازی با نساجی مازندران افزود: استنلی به طور کامل بهبود یافته و مشکلی برای حضور در بازی‌های آینده سپاهان ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها