X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 28
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

جمشیدیان: هیچ تیمی در قواره قهرمانی نیست

جمشیدیان: هیچ تیمی در قواره قهرمانی نیست

احمد جمشیدیان درباره بازی با نفت آبادان در جام حذفی می گوید: اول صنعتی ها می گفتند برای این بازی به اصفهان نمی آیند. بعد از آن هم می گفتند با تیم دوم شان می آیند اما حالا می شنویم که فقط چند تغییر در ترکیب شان دارند ولی ما کلاً روی جام حذفی حساب ویژه ای باز کرده ایم و از آنجایی که قهرمانی در لیگ برتر سخت تر شده می خواهیم در جام حذفی جبران کنیم. البته در لیگ برتر هم ۱۵ بازی دیگر داریم و فقط می خواهیم جزو ۴ تیم اول لیگ باشیم. با این حال ریسک نکرده و با ترکیب کامل مقابل نفت بازی خواهیم کرد.

وی ادامه می دهد: در این بازی هم میزبانیم هم اینکه تاریخچه بازی های سپاهان مقابل صنعت نشان می دهد که ما در این چند سال اخیر که من در سپاهان بودم چه در آبادان چه در اصفهان، نفت را شکست داده ایم . این بار هم شاید روی کاغذ از پیش برنده باشیم اما باید بگویم که صنعت واقعاً تغییر کرده. بازی هیایی که این تیم مقابل پرسپولیس، فجر و ملوان انجام داد نشان می دهد این تیم متحول شده ضمن اینکه بازی در جام حذفی فرق می کند و یک لحظه می تواند سرنوشت تیم ها را تغییر دهد.


جمشیدیان درباره از دست دادن امتیازات اخیر سپاهان در بازی های لیگ برتر می گوید: من به بدشانسی اعتقاد ندارم. احساس من می گوید اگر می خواهی در لیگ برتر همه امتیازها را بگیری باید آنقدر بهتر باشی تا بقیه را کنار بگذاری. ما در کرمان خوب نبودیم. در بازی با فولاد هم تیم برتر میدان بودیم اما وقتی گل نزنی نباید از بدشانسی حرفی بزنی. تازه ما در ۵ دقیقه پایانی آن بازی خوش شانس هم بودیم که دو موقعیت تک به تک بالای ۹۰ درصد آنها تبدیل به گل نشد. ما دو هفته پیش از آن همین فولاد را در جام حذفی برده بودیم بنابراین من همه چیز را به شانس ربط نمی دهم و اعتقادی به بدشانسی ندارم. ما باید بهتر از این بازی می کردیم. از طرفی چون ما سه سال است که قهرمان لیگ می شویم هم تیم ها مقابل مان انگیزه دارند و به همین خاطر ما باید همیشه در بهترین کیفیت مان باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه دلایلی باعث شده تا سپاهان در این چند بازی نتواند نتیجه بگیرد می گوید: خب دلایل زیادی دارد. یک وقت هایی تیم یکی دو هفته ای وارد دوران افت خود می شود و به لحظ روانی پایین می آید به همبن خاطر تا زمان خروج از این دوران دچار نوسان می شود. ما امسال تا اینجای کار ۵ باخت آورده ایم . اتفاقی که هیچ وقت در سال های قبل که قهرمان شدیم رخ نداده بود.

هافبک باسابقه سپاهان در پاسخ به این سوال که «قبول داری امسال هیچ تیمی در قواره قهرمانی نیست؟» می گوید: من هم به این مساله اعتقاد دارم. ما ۷-۶ تیم خوب داریم اما هیچ تیم در حد مدعی نشان نداده اند و اگر همین طور پیش برویم قهرمانی امسال شانسی خواهد بود و ممکن است در روز آخر با شکست یکی و برد دیگری تیمی قهرمان شود. من باز هم می گویم تیم های خوب زیادی داریم اما هیچ تیم اقتدار سال های گذشته را ندارد. سال قبل استقلال تا روز آخر همراه ما آمد. سال قبلش ذوب آهن بود و همیشه دو سه تیم واقعاً نشان می دادند می خواهند قهرمان باشند اما امسال ۷-۶ تیم گاهی اوقات نشان می دهند قهرمانی می خواهند اما گهگاه نتایجی می گیرند تا فکر کنی فقط یک تیم خوب هستند.

وی ادامه می دهد: امسال در یک مقطعی استقلال، سایپا، نفت، سپاهان و تراکتورسازی به صدر جدول رسیدند و صدر جدول دچار تغییرات زیادی شد اما در دو فصل اولی که ما قهرمان شدیم از هفته دهم-دوازدهم آمدیم صدر و دیگر پایین نرفتیم. سال قبل هم تا نیم فصل استقلال صدرنشین بود و بعد ما تا آخر صدرنشین بودیم اما امسال تا اینجای کار ۷-۶ تیم صدر را دیده اند و لیگ امسال هنوز یک مدعی جدی نداشته است.

جمشیدیان درباره شرایط خودش در ترکیب سپاهن می گوید: شرایط من نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده است. من نیم فصل اول در ۱۵ بازی به میدان رفتم که ۱۰ تا از این بازی ها را در نیمه دوم به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفتم اما فکر می کنم بالای ۹۰ درصد مسابقات را بازی کرده ام. در نیم فصل دوم هم یک بازی به میدان رفته ام و شرایطم تغییر نکرده و کمتر بازی می کنم که این هم به خاطر نگاه کرانچار است و قبلا هم گفته بودم. البته کرانچار با من صحبت کرد و گفت همین قدر که بازی می کنی به تیم کمک می شود.

وی در پاسخ به اینکه به همین دلیل در نیم فصل قصد جدایی داشتی ؟ می گوید: این بحث که تمام شد و الان دیگر هیچ مشکلی نیست. الان شما ببینید بازیکن خوبی مثل حنیف عمران زاده در هر تیمی غیر از استقلال بود فیکس بازی می کرد اما مجبور است در خیلی از بازی ها بیرون بنشیند. این مساله در همه جای دنیا هست و فعلا برای من هم وجود دارد اما من منتظرم تا روزی شرایط تغییر کند.

جمشیدیان ادامه می دهد: در هر حال موفقیت تیم شامل حال همه اعضای تیم می شود چه آنهایی که روی سکو بودند چه بازیکنان فیکس وچه نیمکت نشینان. اگر قهرمانی باشد برای همه هست. من سه سال با سپاهان قهرمان شدم اما هم من قهرمان شدم هم اکبر ایمانی که خیلی کم بازی کرد. الان هم همین است و اگر بتوانیم قهرمان شویم این افتخار برای همه ماست.

وی در پایان می گوید: هنوز حدود ۲۰ تا ۲۵ بازی دیگر داریم. مجموع بازی های لیگ برتری، حذفی و مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا چیزی حدود ۲۵ بازی می شود و شاید دراین بازی ها فرصت خوبی به من و بازیکنانی امثال من در ترکیب اصلی داده شود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها