X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 آبان 1397, 12:53
کد خبر: 28008
خبرنگار: lark
نظرات: 7

موفقیت تیم مهم تر از بازوبند کاپیتانی است

کیانی: با سه امتیاز به اصفهان بازمی گردیم

کیانی: با سه امتیاز به اصفهان بازمی گردیم کیانی: با سه امتیاز به اصفهان بازمی گردیم
مهدی کیانی کاپیتان این روز های سپاهان با بازی های غیرت مندانه اش به خوبی جای خود را در دل هواداران سپاهان بازکرده است. کیانی که سابقه کاپیتانی و حضور یک دهه در تراکتورسازی را در کارنامه دارد با کوله باری از تجربه این روزها در میانه میدان سپاهان قلعه نویی میدان داری می کند.
دیدار حساس برابر استقلال تهران، بهانه ای شد تا به سراغ او برویم و با کاپیتان طلایی پوشان به گفت و گو بنشینیم:
بازی با استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟
بازی برابر این تیم همیشه حساس بوده و بازی کردن در این شرایط برای هردو تیم سخت است اما خب ما تیم بزرگی هستیم و با هواداران بزرگی که داریم می توانیم با تمام قدرت به مصاف این تیم برویم و انشاالله با کسب سه امتیاز به اصفهان بازگردیم.

به بازی برابر استقلال که می رسید؟

خداراشکر مصدومیتم به خیر گذشت و مسئله جدی ای نیست. در حال حاضر با تمام توان درحال تمرین با تیم هستم و مشکلی برای حضور برابر استقلال ندارم.

نظرتان درباره داوری ها و به طور خاص جنجال پیش آمده پس از دیدار برابر نساجی چیست؟

همانطور که پیش تر گفته ام، اگر قرار بود امتیازهای داوری را برای ما حساب کنند حالا با 25 امتیاز صدر بودیم. باید بگویم که ما هم از داوری خیلی متضرر شدیم ولی احترام گذاشتیم و روی این مسائل مانور ندادیم. این افراد قصد دارند ما را به حاشیه ببرند. آنها بدانند که ما داخل زمین حرف میزنیم و به این مسائل اهمیتی نمی دهیم.

کاپیتانی در سپاهان و تراکتور چه تفاوتی با هم دارند؟

بستن بازوبند در تیم بزرگ سپاهان برای هر بازیکنی افتخار است من هم از این بابت خیلی خوشحالم و امیدوارم که شرمنده کادرفنی و هواداران نشوم. هم باشگاه سپاهان و هم تراکتورسازی هواداران بزرگی دارند و از اینکه بازوبند هردو باشگاه را به بازو بستم به خود میبالم. من فوتبالم را مدیون تراکتور هستم اما حالا به عنوان بازیکن سپاهان به میدان می روم. مطمئن باشید با تمام قدرت کار میکنم تا تیم به موفقیت برسد. برای من مهم تر و با ارزش تر از بازوبند کاپیتانی، موفقیت تیم است.

کیانی: با سه امتیاز به اصفهان بازمی گردیم
نظرتان درباره امیر قلعه نویی چیست؟

همانطور که همه می دانند آقای قلعه نویی کارنامه درخشانی دارند و وجود ایشان بسیار تاثیرگذار است. ایشان توانست تیمی که دو فصل وضعیت خوبی نداشت را به این روزها بازگرداند.

آیا پدیده صدرنشین را جزو مدعیان قهرمانی می دانید؟

بازی های این تیم را دیده ام. آنها خیلی خوب و منطقی بازی می کنند. البته تیم های دیگر هم می توانند مدعی قهرمانی باشند و در این برهه نظر دادن درباره اینکه چه تیمی جام را به خانه میبرد، سخت است.

با توجه به سابقه حضورتان در تراکتورسازی نتایج نوسانی این روزهای تراکتور پرستاره را چگونه می بینید؟

آنها بازیکنان خوبی گرفته اند و تیمی که تغییر و تحول زیادی را داشته باشد، ایجاد هماهنگی بین آنها زمان بر است ولی در آخر به عنوان کسی که یازده سال با این تیم همکاری داشته ام برایشان آرزوی موفقیت میکنم.


برای ما از بازی با صدرنشین لیگ دسته یک در جام حذفی بگویید.

در جام حذفی قرعه خوب و بد وجود ندارد، همانطور که دیدید در دیدار برابر نساجی بازی سختی انجام دادیم و در ضربات پنالتی توانستیم پیروز شویم. بازی با هرتیمی در جام حذفی سخت است و بازی برابر تیم دسته یکی سخت تر خواهد بود. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و پرقدرت این تیم را شکست دهیم.

و اما سخن شما با هواداران سپاهان...

هواداران سپاهان هواداران بزرگی هستند و فوتبال را خوب می فهمند. از اینکه به بنده بسیار لطف دارند سپاسگزارم، امیدوارم در این فصل شرمنده آنها نشویم و همانطور که همیشه گفته ام تیم متعلق به هوادار است و فوتبال بدون آنها فایده و هیجانی ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها