X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آبان 1397, 13:32
کد خبر: 28128
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هیئت فوتبال اصفهان کم کاری می‌کند

اورنگی : پیوستن بازیکنان امید به بزرگسالان سپاهان سخت است

اورنگی : پیوستن بازیکنان امید به بزرگسالان سپاهان سخت است اورنگی : پیوستن بازیکنان امید به بزرگسالان سپاهان سخت است
سرمربی تیم امید سپاهان اصفهان گفت: در اصفهان استعدادهای فوتبالی بی نظیری داریم ولی متاسفانه هیئت فوتبال این شهر در این خصوص کم کاری می‌کند و مدیریت ضعیفی در این شهر وجود دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،؛ سعید اورنگی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پیروزی تیمش در برآر تیم اراک اظهار کرد: بازی سختی بود و متاسفانه داوری کمی با ما نامهربانی کرد. شاید حق دروازه بان تیم من نبود که اخراج شود. در حالی که یک گل از حریف خود عقب بودیم در دقیقه 78 و 82 بازی موفق به زدن دو گل شدیم. امسال تیم امید سپاهان در لیگ دسته یک امیدهای کشور هیچ باختی نداشته است.
وی با اشاره به اینکه جایگاه تیم امید سپاهان در لیگ دسته یک کشور نیست، گفت: با یک اشتباه تیم سپاهان سقوط کرد و سال گذشته نیز فقط به خاطر یک بازی که سپاهان مغلوب حریف خود شد، نتوانست به لیگ برتر صعود کند. امسال امید زیادی به صعود داریم.
سرمربی تیم امید سپاهان اصفهان در خصوص استعدادهای فوتبال در شهر اصفهان تاکید کرد: در اصفهان استعدادهای فوتبالی بی نظیری داریم ولی متاسفانه هیئت فوتبال اصفهان در این خصوص کم کاری می‌کند و مدیریت ضعیفی در این شهر وجود دارد.
اورنگی ادامه داد: استعداد یاب های زیادی نیز در این شهر وجود دارند ولی متاسفانه خیلی از مربیان تیم‌های مختلف حاضر به جدایی بازیکنان با استعداد تیم خود نیستند و اجازهٔ پیوستن بازیکنان تیمشان به ذوب آهن و سپاهان را نمی‌دهند.
وی در خصوص پیوستن بازیکنان تیم امید سپاهان به بزرگسالان تیم‌های دیگر گفت: شرایط تیم سپاهان با توجه به حجم طرفدارانی که دارد، سخت می‌شود بازیکن جوانی به تیم به بزرگسالان بپیوندد و بسیاری از بازیکنان ما ابتدای فصل به دیگر تیم‌های دیگر لیگ مانند؛ پیکان و پارس جنوبی جم پیوستند. در خصوص تیم سپاهان نوین باید بگویم که چون در دسته 3 حضور دارد فقط با تیم امید آن می‌توانیم بازیکن جابه جا کنیم.
سرمربی تیم امید سپاهان اصفهان ادامه داد: 80 در صد تیم امسال ما بومی هستند و تاجایی که می‌شود سعی به گرفتن بازیکنان بومی داریم ولی با دیدن بازیکنان مستعد شهرهای دیگر و برای جلوگیری از این که با توجه به امکانات آن شهر استعداد این بازیکنان از بین نرود سعی می‌کنیم آن‌ها را نیز جذب کنیم.
سعید اورنگی در خصوص سطح لیگ گفت: سطح تیم سپاهان با خیلی از تیم‌ها قابل مقایسه نیست در لیگ امسال مشاهده می‌کنیم که بعضی از تیم‌ها از بازی مقابل سپاهان انصراف می‌دهند و این سطح بالای تیم سپاهان را نشان می‌دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها