X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 آبان 1397, 10:22
کد خبر: 28145
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 6

هیات فوتبال از ورود افراد ناشناس جلوگیری کند

پیشبینی یک خبر؛ علی دایی به نشست خبری نمی آید!

پیشبینی یک خبر؛ علی دایی به نشست خبری نمی آید! پیشبینی یک خبر؛ علی دایی به نشست خبری نمی آید!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سال هاست با اعلام سازمان لیگ پیش از برگزاری مسابقات لیگ و جام حذفی مربیان تیم ها با حضور در نشستی که به همت هیات فوتبال یا تیم میزبان ترتیب داده می شودبه سوالات اصحاب رسانه پاسخگو هستند.
سازمان لیگ اما مقرر کرده است در صورتی که مربیان از حضور در این جلسات امتناع کنند ملزم به پرداخت جریمه ناچیزی خواهند بود. از سویی دیگر اصحاب رسانه که از سوی مرکز رسانه ای خود برای پوشش خبری صحبت های سرمربی مامور شده اند تحت هر شرایطی خود را به این کنفرانس خبری می رسانند.
علی دایی از جمله مربیانی است که سابقه رفتارهای غیر منطقی او در مستطیل سبز یا اخیرا در تونل و میکسدزون ورزشگاه ها مورد انتقاد بیشتر اهالی فوتبال قرار گرفته است و در سال های اخیر ( چه زمانی که در قامت سرمربی سرخپوشان پایتخت بود و چه در حال حاضر که در تیم سایپا فعالیت می کند) همیشه با بیان بهانه ای تکراری از حضور در این نشست خبری سر باز می کند تا ضمن بی احترامی به تیم میزبان، به رسالت خبرنگارانی که خود را به کنفرانس خبری رسانده اند بی حرمتی کند.
البته این بی حرمتی ها تنها معطوف به عدم حضور سرمربی یک تیم درجه چند لیگ نیست. بارها دست نشانده ای که همراه اوست و خود را عکاس روزنامه پیروزی معرفی می کند زمینه ساز چالش ها و تشنج هایی شده است که حاشیه های رفتاری و کلامی را ایجاد کرده است. آنچه برای دیدار سپاهان و سایپا قابل پیشبینی است عدم حضور دایی در کنفرانس قبل از بازی و درگیری کلامی خبرنگاران پس از بازی در ورزشگاه نقش جهان است. برای جلوگیری از این رفتارها راه حلی هست؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها