X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 آبان 1397, 10:56
کد خبر: 28146
خبرنگار: khani
نظرات: 8

مگر ممکن است امیر قلعه‌نویی کنار تیم نباشد؟

تابش: عده‌ای می‌خواهند برای سپاهان حاشیه درست کنند اما توانش را ندارند

تابش: عده‌ای می‌خواهند برای سپاهان حاشیه درست کنند اما توانش را ندارند تابش: عده‌ای می‌خواهند برای سپاهان حاشیه درست کنند اما توانش را ندارند
مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: سپاهان دارد نتیجه می‌گیرد و برخی دنبال این هستند برای باشگاه حاشیه درست کنند اما سپاهان بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، روز گذشته بود که خبر انتصاب حسین کفعمی به جای محسن طاهری به عنوان عضو جدید هیأت مدیره باشگاه سپاهان توسط محمد‌رضا عظیمیان حاشیه‌ساز شد.
کفعمی از بهمن‌ماه سال 92 تا اسفند‌ماه سال 94 عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان بود و بعد از نتایج ضعیف سپاهان در آن 2 سال و برخی اظهاراتی که داشت مورد انتقاد هواداران سپاهان قرار گرفت و از این سمت استعفا داد.
حضور دوباره کفعمی در هیأت مدیره سپاهان نگرانی‌هایی را برای هواداران این تیم ایجاد کرد، حتی شایعه استعفای امیر قلعه‌نویی از سرمربی‌گری سپاهان به دلیل برخی مشکلات با کفعمی بر سر زبان‌ها افتاد.
طلایی‌پوشان بعد از چند فصل ناکامی و کسب نتایج ضعیف، با حضور امیر قلعه‌نویی توانسته‌اند در 10 هفته ابتدایی لیگ برتر و همچنین جام حذفی نتایج بسیار خوبی به دست بیاورند و از مدعیان اصلی قهرمانی در هر دو جبهه باشند؛ اما مشخص نیست این تحولات در هیأت مدیره و همچنین ایجاد شایعه و حاشیه در اطراف تیم از چه سویی تدارک دیده شده تا جلوی حرکت صعودی سپاهان را بگیرد.
مسعود تابش در این خصوص اظهار داشت: همه این صحبت‌ها شایعه است، هیچ مشکلی در سپاهان نیست و کار روال طبیعی خود را طی می‌کند؛ تیم هم برای بازی روز جمعه آماده است، 3 محروم داریم اما سایر بازیکنان آماده هستند و هیچ مشکلی هم نداریم.
وی در پاسخ به شایعاتی که برای سپاهان ایجاد شده افزود: باید دید این شایعه‌ها از سوی چه کسانی است، سپاهان دارد نتیجه می‌گیرد و برخی دنبال این هستند برای باشگاه حاشیه درست کنند اما سپاهان باشگاه محلی و بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد و نگرانی وجود ندارد.
مدیر عامل باشگاه سپاهان همچنین خاطر‌نشان کرد: عده‌ای می‌خواهند اطراف تیم و باشگاه حاشیه ایجاد کنند اما توانش را هم ندارند، باشگاه سپاهان سازمان‌یافته است و سیستم و تشکیلات است و با یک کلمه حرف به هم نمی‌ریزد.
تابش در خصوص شنیده شدن استعفای امیر قلعه‌نویی هم گفت: مگر ممکن است امیر قلعه‌نویی کنار تیم نباشد؟ وی سال آینده هم با سپاهان قرار‌داد دارد، این صحبت‌ها صحت ندارد.
وی در سخنی با هواداران هم بیان داشت: هواداران هم مثل همیشه حمایت خود را انجام دهند، در 2 بازی قبلی با استقلال تهران و مس کرمان که خارج از خانه بود، هواداران حضور پیدا کردند و تیم را تنها نگذاشتند؛ در بازی با مس که به ضربات پنالتی کشیده شد حضور هواداران در روحیه بازیکنان خیلی مؤثر بود، با وجود این‌که به دلیل اربعین مشکل ایاب و ذهاب بود به هر صورتی شد تعدادی اتوبوس تهیه کردیم.
مدیر عامل باشگاه سپاهان ادامه داد: از حضور هواداران تشکر می‌کنم و حضورشان بسیار مؤثر است، هواداران کاری به این حواشی و شایعه‌ها نداشته باشند، انتظار داریم روز جمعه و در بازی سخت با سایپا هواداران حضور پیدا کنند و تیم را تشویق کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها