X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 آبان 1397, 15:25
کد خبر: 28155
خبرنگار: khani
نظرات: 8

مقابل سایپا 6 بازیکن نداریم

قلعه نویی: دوست ندارم کسی در کارم دخالت کند

قلعه نویی: دوست ندارم کسی در کارم دخالت کند قلعه نویی: دوست ندارم کسی در کارم دخالت کند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای بازی فردا با سایپا، ایران پوریان، سرلک و نویدکیا مصدوم هستند، سه محروم هم داریم که جمعاً 6 بازیکن را در اختیار نداریم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سایپا تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیاری سختی داریم، شاید سخت‌ترین بازی ما فردا باشد.
وی افزود: در این بازی 6 بازیکن را در اختیار نداریم، البته مطمئن هستیم بازیکنان جایگزین بهترین کیفیت خودشان را نشان خواهند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: سایپا تیم خوبی است بسته و با برنامه بازی می‌کند؛ در بازی قبل 70 دقیقه 10 نفر بودند و توانستند پیروز شوند، یقیناً بازی سختی داریم اما ما هم سپاهان هستیم و هفته به هفته بهتر می‌شویم.
وی در واکنش به نرسیدن دایی به نشست خبری، تصریح کرد: وظیفه مربیان است که احترام بگذاریم و در نشست حضور پیدا کنیم، طرفداران دوست دارند اخبار تیمشان را پیگیری کنند، اما شرایط را هم باید دید. پروازها تأخیر می‌کنند و این ارتباطی با مربی ندارد، شخصاً سعی می‌کنم در نشست‌ها حضور پیدا کنم.
قلعی نویی بیان داشت: ایران پوریان، سرلک و نویدکیا مصدوم هستند، سه محروم هم داریم که جمعاً 6 بازیکن را نداریم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا در نیم فصل سپاهان قصد خرید بازیکن را دارد، گفت: نقل و انتقالات زمستان برای این است که نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم، ما هم به دنبال این هستیم که بعضی پست‌های مان را تقویت کنیم، هر وقت بازیکن با پیراهن سپاهان عکس گرفت اسم آن را می گوییم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد: نیازهای مان را اعلام کرده‌ایم، اما سیاست باشگاه این است که این موضوع در سکوت پیش رود.
وی در پاسخ به حواشی پیش آمده در خصوصی تغییرات در هیئت مدیره سپاهان یادآور شد: تعجب می‌کنم، کفعمی را می‌شناسم اما دیده‌اید با او کار کرده باشم؟ پس چه دلیل برای مخالفت با او دارم، 30 سال است در ورزش است هرچند با هم کار نکرده‌ایم، این موضوعات مربوط به گذشته است و نمی‌دانم مشکلات چه بوده است.
قلعه نویی تاکید کرد: در چارچوب خودم کار می‌کنم و نظری در مورد هیئت مدیره نمی‌دهم، اگر مشکلی باشد شفاف سازی می‌کنم؛ کفعمی برای ورزش کشور تلاش کرده، از هواداران می‌خواهم احترام همه را نگه دارند، دیده‌اید مربی در همه تیم‌ها موفق باشد؟ اینطور نیست.
وی اضافه کرد: شاید یک مدیر هم گاها موفق نباشد، همه کسانی که در مجموعه هستند به دنبال نتیجه گرفتن تیم هستند؛ همان گونه که دوست ندارم در کارم دخالت کنند، به خودم اجازه نمی‌دهم در کار دیگران دخالت کنم.
قلعه نویی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر این که کمیته انضباطی هنوز رای خود را در مورد بازی سایپا و پرسپولیس نداده و این امکان وجود داشت که بعضی بازیکنان سایپا محروم شوند، تصریح کرد: دلیل این تاخیر را باید از رئیس کمیته انضباطی بپرسید.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان درخصوص انتخابش در نظرسنجی برنامه نود گفت: این اتفاق ماحصل کار گروهی است، این هدیه را تقدیم به کارگران فولاد مبارکه و هوادارن می‌کنم، هوادارانی که در تهران و کرمان تیم را حمایت کردند، خوشحال هستیم که سپاهان هفته به هفته بهتر می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها