X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آبان 1397, 12:41
کد خبر: 28157
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 5

یازده سرباز احتمالی ژنرال برای دیدار با سایپا

یازده سرباز احتمالی ژنرال برای دیدار با سایپا یازده سرباز احتمالی ژنرال برای دیدار با سایپا
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از ایلنا، سپاهان با هدایت قلعه نویی آخرین دیدار از هفته یازدهم لیگ برتر را امروز برابر سایپا برگزار خواهد کرد. سپاهان در حالی به این مسابقه می رود که به گفته سرمربی خود 6 بازیکن یعنی ایرانپوریان، سرلک، نویدکیا، کیانی، محمدی و پورقاز را در اختیار ندارد و به همین دلیل تغییراتی را در ترکیب اصلی اعمال می کند.
در دروازه سپاهان مثل همیشه شاهد حضور پیام نیازمند هستیم و در نبود عزت اله پورقاز، زوج شفیعی، یزدانی در دفاع میانی به میدان می روند.
دفاع چپ سپاهان در این بازی آقایی است و در نبود ایرانپوریان مثل بازی های اخیر شاهد حضور حسن جعفری در دفاع راست هستیم.
خط هافبک سپاهان مهم ترین معادله این تیم در بازی امروز خواهد بود. جانشین کیانی در این بازی مشخص نیست و سرلک که گزینه دوم حضور در این پست بود هم غایب است تا قلعه نویی مجبور به استفاده از گزینه غیر تخصصی در این پست باشد که احتمالاً به حامد بحیرایی برسد.
ولادیمیر کومان و محمد کریمی دو هافبک رو به جلوی سپاهان خواهند بود چرا که سجاد شهباززاده در نبود مهرداد محمدی به خط حمله و پست وینگر کوچ خواهد کرد.
ساسان انصاری هم دیگر وینگر سپاهان در این بازی خواهد بود و کی روش استنلی مهاجم نوک سپاهان مقابل شاگردان دایی است.
ترکیب احتمالی سپاهان برابر سایپا:
پیام نیازمند، خالد شفیعی، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، حسن جعفری، حامد بحیرایی، محمد کریمی، ولادیمیر کومان، ساسان انصاری، سجاد شهباززاده، استنلی کی روش
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها