X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آبان 1397, 16:51
کد خبر: 28165
خبرنگار: khani
نظرات: 2

هنوز نقش‌جهان را تحول نداده‌اند

تابش: عضویت کفعمی در هیئت‌مدیره پیشنهاد فولادمبارکه بود

تابش: عضویت کفعمی در هیئت‌مدیره پیشنهاد فولادمبارکه بود تابش: عضویت کفعمی در هیئت‌مدیره پیشنهاد فولادمبارکه بود
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در ورزشگاه نقش‌جهان هزینه کرده‌ایم، اما شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هنوز آن را به ما تحویل نداده و به همین دلیل دچار مشکل شده‌ایم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنیم، درباره معرفی حسین کفعمی به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان و استعفای او از این سمت اظهار داشت: به عنوان مدیرعامل باشگاه دخالتی در چینش اعضای هیئت مدیره ندارم و نمی‌توانم در این زمینه ورود کنم. این انتخاب صورت گرفته بود و در ادامه نیز اعتراضاتی صورت گرفت که ترجیح می‌دهم درباره آن صحبتی نکنم، اما مسئله حل شد. خود آقای کفعمی این موضوع را بررسی کرده و ترجیح داد استعفا دهد.
وی در پاسخ به اینکه حسین کفعمی چند روز در هیئت مدیره باشگاه سپاهان حضور داشت، افزود: اصلاً جلسات هیئت مدیره تشکیل نشد. البته بحث تنها آقای کفعمی نیست، چون دوره هیئت مدیره تمام شده است. شرکت‌های مختلفی مانند فولاد هرمزگان در باشگاه سهامدار هستند و هر کدام از این شرکت‌ها در مجمع عمومی باشگاه، نماینده‌ای برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه سپاهان معرفی می‌کنند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اینکه حسین کفعمی پیشنهاد کدام شرکت بوده است، گفت: فکر می‌کنم ایشان نماینده شرکت فولادمبارکه بود. در هر صورت اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند و منتظر هستیم تا این اتفاق هرچه سریع‌تر بیفتد و جلسات هیئت مدیره را برگزار و مشکلات را رفع کنیم.
تابش درباره مشکلات ورزشگاه نقش‌جهان تصریح کرد: در ورزشگاه هزینه کرده‌ایم، اما هنوز آن را تحویل نگرفته‌ایم و به همین دلیل دچار مشکل شده‌ایم. هواداران سپاهان معمولاً بین 45 دقیقه تا یک ساعت در مسیر ورود به ورزشگاه نقش‌جهان هستند و تپه خاک حاصل از گودبرداری که در یک طرف ورزشگاه وجود دارد، هنوز به دلیل مشکلات حقوقی جابه‌جا نشده است.
وی ادامه داد: قرار است اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و شهرداری در این زمینه اقدام کنند، اما ورزشگاه نقش‌جهان هنوز در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است و آن را به ما تحویل نداده است و امیدوارم اتفاقات خوبی در این خصوص بیفتد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: ما هواداران بیشتری داریم و اگر مشکل تپه خاک رفع شود، 2 راه دسترسی به ورزشگاه و پارکینگ اصلی آزاد می‌شود و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها