X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آبان 1397, 16:52
کد خبر: 28166
خبرنگار: khani
نظرات: 6

قلعه‌نویی همچنان معترض به داور

"کاشیما" در نقش‌جهان تشویق شد!

"کاشیما" در نقش‌جهان تشویق شد! "کاشیما" در نقش‌جهان تشویق شد!
در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا هواداران تیم سپاهان در جریان دیدار برابر سایپا "کاشیما" را مورد تشویق خود قرار دادند!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد وبه نقل از تسنیم ؛ دیدار 2 تیم سپاهان اصفهان و سایپا تهران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 دقیقه آغاز شده و حواشی این دیدار به شرح زیر است:
* پیش از آغاز بازی ترافیک بسیار شدیدی در اطراف ورزشگاه به وجود آمده بود که این ترافیک ناشی از عدم مدیریت درست و عدم جابه‌جایی تپه خاک اطراف ورزشگاه نقش‌جهان است، تنها یک مسیر برای ورود به ورزشگاه 75 هزاری نقش جهان وجود دارد که این مشکل در دیدارهای حساس به چشم می‌آید.
* شاید یکی از ورزشگاه‌هایی که هیچگونه ساماندهی برای ورود خبرنگاران وجود ندارد ورزشگاه نقش‌جهان باشد؛ به این دلیل خبرنگاران از لحظه ورود به مسیر نهایی نقش‌‌جهان چندین بار چک می‌شوند و در نهایت نیز باید از ورودی هواداران وارد ورزشگاه شوند که این مسئله مشکلاتی را برای خبرنگاران به وجود آورده است.
* تپه‌هایی در پشت ورزشگاه نقش‌جهان وجود دارد که یکی از مشکلات عدم امکان استفاده از مسیر دوم نقش‌جهان است و ماه‌هاست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان قول رفع مشکل این تپه‌ها را داده‌اند اما ظاهرا قرار نیست این قول به عمل تبدیل گردد.
* امیر قلعه‌نویی و علی دایی سرمربی 2 تیم سپاهان و سایپا پیش از آغاز بازی به سمت یکدیگر رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند.
* پس از ماه‌ها انتقاد به شبکه اصفهان که ارزش چندانی برای پخش بازی‌ها قائل نبود بالاخره در این هفته از رقابت‌ها دیدار سپاهان و سایپا با تحلیل پیش از بازی این دیدار را پوشش داد.
* پیش از آغاز این دیدار شهردار اصفهان در ورزشگاه حضور یافت و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به عوامل 2 تیم کتاب اهدا کرد.
* همه عکاسان خبری در نیمه نخست این دیدار پشت دروازه سایپا بودند تا موقعیت‌های متعدد سپاهانی‌ها را شکار کنند.
* امیر قلعه‌نویی پس از گل دوم و در حالی که تیمش با 2 گل پیش افتاده بود، همچنان در کنار زمین بر سر بازیکنان فریاد می‌کشید.
* هواداران تیم سپاهان در 10 دقیقه پایانی بازی در نیمه نخست از شدت خوشحالی پیروزی 2 گله تیمشان در نیمه نخست موج مکزیکی در ورزشگاه راه انداختند.
* هواداران تیم فوتبال سپاهان در جریان بازی ابتدا شعار نه "نه قرمز و نه آبی" سر دادند و در ادامه نیز در یک روز مانده به دیدار بازگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم "کاشیما" نماینده ژاپن را تشویق کردند!
* قلعه‌نویی که به عملکرد بختیار رحمانی در جریان بازی اعتراض داشت برای لحظاتی از بازی وارد زمین شد و به شدت بر سر این بازیکن فریاد زد تا کادر فنی مجبور به آرام کردن مربی خود شوند. پس از این واکنش‌ها قلعه‌نویی از سوی هواداران سپاهان مورد تشویق قرار گرفت.
* مهدی کیانی هافبک تأثیرگذار تیم سپاهان که در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر مصدوم است مورد تشویق هواداران سپاهان قرار گرفت، تا نشان دهد در سپاهان هم محبوبیت خاصی دارد.
* ساسان انصاری در دقایق پایانی بازی در یک ضد حمله صاحب موقعیت شد، اما در محوطه جریمه حریف نقش بر زمین شد ولی فغانی داور این دیدار این خطا را پنالتی ندانست و یک کارت زرد به انصاری داد تا بهانه اعتراض قلعه‌نویی در این دیدار هم فراهم شو.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها