X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آبان 1397, 18:05
کد خبر: 28170
خبرنگار: lark
نظرات: 0

حاشیه دیدار سپاهان و سایپا

خبرنگاران اصفهانی همچنان محروم از آی دی کارت جدید سازمان لیگ!

خبرنگاران اصفهانی همچنان محروم از آی دی کارت جدید سازمان لیگ! خبرنگاران اصفهانی همچنان محروم از آی دی کارت جدید سازمان لیگ!
پس از گذشت ۱۱ هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آی دی کارت خبرنگاران اصفهانی هنوز به دست آنها نرسیده و مشکلاتی را برای خبرنگاران در ورزشگاه به وجود آورده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی نیمه دوم دیدار 2 تیم سپاهان اصفهان و سایپا تهران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

* پس از گذشت 11 هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هنوز آی دی کارت‌های خبرنگاران اصفهانی صادر نشده و مشکلاتی را برای خبرنگاران به وجود آورده است که نه سازمان لیگ و نه هیئت فوتبال استان اصفهان به درستی پاسخگوی این موضوع نیستند.

* حدود 16 هزار هوادار سپاهانی در ورزشگاه حضور یافته و تیم سپاهان در این دیدار تشویق کردند، البته ترافیک منتهی به ورزشگاه نقش‌جهان سبب شد تا همچنان در دقایق پایانی نیمه نخست نیز هواداران وارد ورزشگاه شوند.

* در نیمه دوم همه عکاسان خبری و تصویربرداران پشت دروازه سایپا رفتند تا شاید دیگر گل‌های سپاهان را هم شکار کنند.

* علی دایی در نیمه دوم بازی را آرام‌تر دنبال می‌کرد و کمتر از روی صندلی نیمکت بلند می‌شد؛ برخلاف آن امیر قلعه‌نویی از کنار خط زمین تکان نخورد و فریادهای این مربی بر سر بازیکنان قطع نشد.

* هواداران سپاهان در لحظاتی از بازی علی دایی سرمربی تیم حریف را مورد تشویق قرار دارند، این در حالی است که دایی در هفته‌های اخیر به شدت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس و استقلال بوده است.

* بر اساس اعلام مسئولان ورزشگاه 16 هزار و 200 هوادار سپاهانی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

* محمد کریمی بازیکن جوان تیم سپاهان که در هفته‌های ابتدایی لیگ بهترین پاسور این تیم بود پس از مصدومیت چندین هفته از لیگ دور بود، اما در این دیدار باری دیگر برای سپاهان به بازی آمد تا به ندرت به شرایط بازی بازگردد.

* از دقیقه 80 به بعد برخی هواداران سپاهان که تا حدودی از پیروزی تیم خود مطمئن شده بودند ورزشگاه را ترک کردند.

* محمد کریمی بازیکن جوان سپاهان که پس از هفته‌ها مصدومیت وارد بازی شده بود، یک پاس گل زیبای دیگر را برای تیمش ارسال کرد تا گل سوم سپاهان روی ارسال زیبای این بازیکن جوان رقم بخورد.

* هواداران تیم سپاهان در دقایق پایانی نیمه دوم این دیدار همانند نیمه نخست تیم کاشیما نماینده ژاپن برابر پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان را تشویق کردند!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها