X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 آبان 1397, 07:04
کد خبر: 28180
خبرنگار: khani
نظرات: 1

عملکرد خوب کمک‌داور گل سپاهان را خرید

رودنیل: کارت زرد انصاری برای تمارض درست بود

رودنیل: کارت زرد انصاری برای تمارض درست بود رودنیل: کارت زرد انصاری برای تمارض درست بود
کارشناس داوری فوتبال گفت: داور دیدار سپاهان و سایپا عملکرد خوبی داشت و اشتباه تأثیر‌گذری انجام نداد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان دیروز و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال میزبان سایپا تهران بود و در پایان با نتیجه پر‌گل 3 بر صفر به برتری رسید.
در این دیدار ساسان انصاری (45) از سپاهان و رضا علیاری (62) از سایپا کارت زرد دریافت کردند، همچنین امیر قلعه‌نویی در برخی از صحنه‌های بازی نسبت به داوری اعتراض داشت.
نوذر رودنیل در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص داوری این بازی اظهار داشت: در نیمه اول و دوم بازی علی‌رضا فغانی به دلیل جایگیری خوبی که داشت نیاز به دویدن زیادی نداشت و در تمام صحنه‌ها حضور داشت، عملکرد داور در این بازی خوب بود.
وی در ادامه گفت: خطا‌های گرفته شده و کارت‌های زرد کاملا درست بودند، تیم داوری این بازی خوب بود و کار سختی را نداشتند، داور اشتباه تأثیر‌گذاری نداشت و تصمیمات گرفته شده درست بود.
کارشناس داوری همچنین بیان داشت: نکته مهم در نیمه اول و در دقیقه 14 روی گل اول سپاهان بود، این صحنه کار بسیار خوب کمک‌داور اول بود که علی‌رغم این‌که تا آخر نرفته بود اما کاملا تشخیص داد که توپ از خط دروازه سایپا عبور کرده است و گل را به درستی پذیرفت.
رودنیل با اشاره به این‌که دو گل دیگر بازی هم سالم بود و مشکلی نداشتند هم افزود: ساسان انصاری در دقایق پایانی نیمه اول در محوطه جریمه سایپا تمارض کرد و کارت زرد را به درستی دریافت کرد؛ فیفا اعلام کرده بازیکنان حرفه‌ای در محوطه جریمه به گونه‌ای عمل می‌کنند که پنالتی بگیرند و داور می‌تواند به دلیل تمارض کارت زرد به بازیکن خاطی بدهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها