X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 آبان 1397, 11:15
کد خبر: 28187
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 6

یک ضربه سر و دو صدرنشینی؛

سپاهان؛ هم آقای گل هم آقای پاس

سپاهان؛ هم آقای گل هم آقای پاس سپاهان؛ هم آقای گل هم آقای پاس
پنجمین پاس گل محمد کریمی هم خودش را به صدر جدول بهترین پاسورها و هم استنلی کی روش را به صدر جدول گلزنان بازگرداند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از ورزش سه، سپاهان امروز دیدار یکی دیگر از نمایش های خوب خود را ارائه داد و موفق شد، سومین پیروزی فصل را در ورزشگاه نقش جهان جشن بگیرد؛ آنها حالا با 22 امتیاز تنها یک امتیاز با رسیدن به پدیده فاصله دارند و می توانند با ادامه همین روند با توجه به دو دیداری که برابر پرسپولیس و پدیده در پیش دارند، در پایان نیم فصل صدر نشین لیگ هم لقب بگیرند.

دیدار برابر سایپا علاوه بر به رخ کشیدن آمادگی سپاهان، دو دستاورد فردی هم برای طلایی پوشان داشت، که امروز با حضور 20 هزار نفری هواداران، در نقش جهان در لیگ هجدهم رکورد شکنی هم کردند.

محمد کریمی جوان که یکی از پدیده های لیگ هجدهم بوده، مانند ابتدای فصل بازیکن ثابت نیست و ولادیمیر کومان مجاری با تحمیل خود به اندیشه های امیرقلعه نویی باعث شده تا او یکی در میان بازی کند و در این دیدار هم سرمربی سپاهان برای اینکه کمربند خط میانی خود را در پست هافبک تدافعی قوی کند، علیرغم در اختیار نداشتن مهدی کیانی، از او استفاده نکرد تا بار دیگر این بازیکن به عنوان یار ذخیره وارد میدان شود. کریمی البته نشان داد که هنوز آماده است و 10 دقیقه پس از ورود به زمین موفق شد، روی ارسالی که پیش تر تبحر خود را در آن نشان داده بود، زمینه ساز گل سوم سپاهان برای استنلی کی روش شد، تا با ارسال پنج پاس گل، به تنهایی به صدر جدول پاسورهای فصل هجدهم برود و بالاتر از مهرداد محمدی، بیت سعید و محمد قاسمی نژاد قرار گرفت.

پاس گل پنجم محمد کریمی هر چقدر دیر رقم خورد، استنلی کی روش برعکس او عمل کرده است. کریمی در پایان هفته ششم، چهارمین پاس گل خود را برای اولین گل استنلی کی روش در دقیقه 95 دیدار برابر پارس جنوبی جم ثبت کرد، ولی انگار مهاجم تنومند سپاهان انتظار ثبت اولین گل را می کشید و پس از این مسابقه بود که در هر بازی، این مهاجم 195 سامتی خطر اول تیم های حریف بوده و در مقابل سایپا شمار گل های خود را باز هم روی پاس محمد کریمی به عدد 9 رساند، تا خودش به تنهایی بالاتر از استوکس 8 گله، صدرنشین جدول گلزنان لیگ شود و کریمی را هم که 5 هفته بود، پاس گل نداده بود، با شم گلزنی بالایی که دارد، به صدر برساند.

سال گذشته پرسپولیس در شرایطی عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد که محسن مسلمان و علی علیپور عنوان بهترین پاسور و گلزن لیگ را کسب کردند؛ اگر کسب این دو عامل به علاوه عملکرد تیمی خوب را در نظر بگیریم، سپاهان با ادامه همین روند می تواند، قهرمان رقابت های فصل هجدهم شوند؛ چیزی که البته زمان و ممارست زیادی برای رسیدن به آن لازم خواهد بود.
سپاهان؛ هم آقای گل هم آقای پاس


نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها