X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 آبان 1397, 13:16
کد خبر: 28190
خبرنگار: khani
نظرات: 12

فوتبال با طعم کلافگی؛

ورزشگاه نقش جهان هم به فشار AFC نیاز دارد ؟

ورزشگاه نقش جهان هم به فشار AFC نیاز دارد ؟ ورزشگاه نقش جهان هم به فشار AFC نیاز دارد ؟
به نظر می رسد ورزشگاه تازه تاسیس نقش جهان هم برای بهره برداری کامل به فشار AFC نیاز دارد!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، روز گذشته تیم فوتبال سپاهان موفق به کسب برتری مقتدرانه برابر سایپا شد تا همچنان روند رو به رشد خود را ادامه دهد، اما هواداران این تیم علیرغم قول هایی که مسئولان باشگاه داده اند، همچنان با دشواری های زیادی برای ورود به ورزشگاه نقش جهان روبرو هستند.
در دیدار برابر سایپا بازی به دقیقه 20 رسیده بود ولی همچنان شاهد ورود هواداران اصفهانی به ورزشگاه بودیم؛ در واقع دلیل این تاخیر این بود که شمار زیادی از هواداران که قصد تماشای این مسابقه را داشتند، در ترافیک جاده ورودی به نقش جهان گرفتار شدند و نتوانستند خود را به موقع برسانند.
مشکل ترافیک ورزشگاه نقش‌جهان از زمان افتتاح آن در سال 95 تا به امروز همچنان گریبانگیر تماشاگران اصفهانی است و مشخص نیست این مشکل چه زمانی قرار است رفع شود.
وجود یک تپه خاک حاصل از گودبرداری در زمان بازسازی نقش جهان، از زمان افتتاح این ورزشگاه معضلی عجیب برای این ورزشگاه تازه تاسیس ایجاد کرده؛ تپه خاکی که هیچ کس مسئولیت جابجایی آن را برعهده نمی گیرد و از موانع حقوقی برای جابجایی آن سخن می گویند.
در واقع این تپه خاک باعث مسدود شدن یکی از پارکینگ های اصلی ورزشگاه نقش جهان شده و به همین دلیل، پیش از هر بازی سپاهان که با استقبال هواداران روبرو شده، ترافیک هم ایجاد می شود؛ این در شرایطی است که ورزشگاه نقش جهان 75 هزار نفری است و روز گذشته تنها 20 هزار هوادار برای دیدن بازی به ورزشگاه رفته بودند.
البته این تنها مشکل نقش جهان که حالا 2 سال از تاسیس آن می گذرد، نیست؛ این ورزشگاه که یکی از دلایل بازسازی آن افزایش ظرفیت بود، هنوز قابلیت استفاده از طبقه دوم را ندارد و چادرهای آن هم نصب نشده اند. مدیران شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و همینطور مدیران شرکت فولاد مبارکه سپاهان که مالکیت ورزشگاه را با هزینه هایی که انجام داده اند، به مدت 20 سال در اختیار خواهند داشت، همواره در مصاحبه های خود از اتمام پروژه بازسازی می گویند ولی هنوز هم شاهد اتفاقی اساسی در این باره نیستیم؛ شاید مسئولان نقش جهان و مدیران شرکت فولاد مبارکه سپاهان هم منتظرند تا تیمشان به فینال آسیا برسد و سپس مانند ورزشگاه آزادی با فشار مسئولان AFC نسبت به ترمیم بخش های مختلف نقش جهان اقدام کنند !
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها