X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 آبان 1397, 12:11
کد خبر: 28194
خبرنگار: khani
نظرات: 3

مگر می‌شود بازی نیم فصل اول را به نیم فصل دوم بیاندازند؟

خالد شفیعی: پاس کی‌روش را نمی‌توانستم گل نکنم

خالد شفیعی: پاس کی‌روش را نمی‌توانستم گل نکنم خالد شفیعی: پاس کی‌روش را نمی‌توانستم گل نکنم
مدافع سپاهان از پیروزی تیمش و گلزنی خودش صحبت کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ خالد شفیعی در گفتگو با ایلنا در خصوص پیروزی سپاهان مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و با وجود غایبان زیادی که داشتیم توانستیم برتری خودمان را به حریف دیکته کنیم و فکر می‌کنم اگر در استفاده از موقعیت‌هایمان دقت بیشتری داشتیم حتی با اختلاف بیشتری می‌بردیم. بازیکنان جانشین خیلی خوب کار کردند و نشان دادیم به معنی واقعی کلمه یک تیم هستیم.
وی در مورد گلزنی خودش در این بازی گفت: من مدافعی هستم که علاقه زیادی به گلزنی دارم و هرجا اجازه نفوذ داشته باشم و فرصت گیرم بیاید این کار را انجام می‌دهم. با کی‌روش استنلی فصل گذشته هم همبازی بودیم و شناخت خوبی روی هم داریم و پاسی به من داد که نمی‌توانستم آن را گل نکنم و خوشحالم که در برد تیم نقش داشتم.
مدافع سپاهان در مورد ادامه روند موفقیت این تیم هم عنوان کرد: از اول فصل با هدف بازگرداندن سپاهان به جایگاه واقعی خودش که لایق هواداران خوب این تیم باشد کار را شروع کردیم و هم قسم شدیم که بازی به بازی جلو برویم در پایان بهترین اتفاق را رقم بزنیم. از هواداران هم انتظار داریم همانطور که همیشه پشت ما بودند حضور بیشتری در ورزشگاه داشته باشند.
شفیعی در رابطه با احتمال تعویق بازی با پرسپولیس به نیم فصل دوم هم گفت: مگر می‌شود بازی نیم فصل اول را در نیم فصل دوم برگزار کرد؟ مطمئنم سازمان لیگ چنین تصمیم بحث برانگیزی نمی‌گیرد چرا که در این صورت باید پاسخگوی هواداران سپاهان باشد.
وی در مورد فهرست تیم ملی و عدم حضور خودش و بازیکنان سپاهان هم اظهار داشت: همیشه گفته‌ام و بازهم می‌گویم مربیگری سلیقه‌ای است و سرمربی تیم ملی هرکسی را بپسندد دعوت می‌کند. امیدوارم در اردوهای بعدی بازیکنانی از سپاهان هم دعوت شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها