X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 آبان 1397, 13:03
کد خبر: 28196
خبرنگار: khani
نظرات: 22

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ :

بازی‌های عقب افتاده پرسپولیس بدون بازیکنان جدیدیش برگزار می‌شود

بازی‌های عقب افتاده پرسپولیس بدون بازیکنان جدیدیش برگزار می‌شود بازی‌های عقب افتاده پرسپولیس بدون بازیکنان جدیدیش برگزار می‌شود
پرسپولیسی‌ها بدون بازیکنان جدید خود باید سه بازی عقب افتاده در لیگ برتر را برگزار کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از وب‌سایت نود، پرسپولیس تهران که روز گذشته نایب قهرمان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شده است به دلیل حضور در این رقابت‌ها ۳ بازی‌اش در لیگ برتر مقابل تیم‌های پیکان تهران، ذوب‌آهن و سپاهان به تعویق افتاده است.
سرخپوشان پایتخت که دو پنجره‌ی نقل و انتقالاتی از جذب بازیکن محروم بوده‌اند، حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و وضعیت محمد انصاری که در بازی روز گذشته بعد از مصدومیت تعویض شد، هنوز مشخص نشده است و از طرفی باید بدون بازیکنان جدید خود که می‌توانند از نیم فصل دوم برای این تیم بازی کنند، این ۳ بازی عقب افتاده‌ی خود را برگزار کنند.
در همین ارتباط سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ به خبرنگار سایت برنامه ۹۰ می‌گوید: «قاعدتا باید بازی‌های پرسپولیس قبل از آغاز نیم فصل دوم و بدون بازیکنان جدید این تیم برگزار شود چون ما می‌خواهیم عدالت را بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر برقرار کنیم. همان طوری که ما در به تعویق انداختن بازی‌های پرسپولیس با این تیم همکاری کردیم آن‌ها هم باید با ما همکاری لازم را داشته باشند و این همکاری هم به نظر من از طرف آقای برانکو با سازمان لیگ وجود دارد».
فتاحی در پایان حرف‌هایش در مورد اینکه با توجه به برگزاری جام ملت‌های آسیا در دی ماه بازی‌های عقب افتاده‌ی پرسپولیس بدون بازیکنان ملی‌پوش آن‌ها برگزار می‌شود یا نه هم گفت: «ما سعی می‌کنیم بازی‌های عقب افتاده‌ی پرسپولیس را قبل از نیم فصل بگذاریم. قاعده‌اش این است که این بازی‌ها قبل از نیم فصل تمام شود. ما اگر می‌خواستیم با باشگاه پرسپولیس همکاری نکنیم می‌توانستیم مانند کاشیما که قبل از هر دو بازی فینال خود مقابل پرسپولیس در لیگ ژاپن بازی برگزار کرد، برای پرسپولیسی‌ها هم در لیگ برتر بازی بگذاریم اما چون بازی‌های پرسپولیس فشرده می‌شد، این کار را انجام ندادیم. تا آنجایی که امکان دارد سعی می‌کنیم بازی‌های پرسپولیس با ملی‌پوشان آن‌ها برگزار شود ولی اگر دیگر این امکان وجود نداشت، این ۳ بازی عقب افتاده را بدون ملی‌پوشان خود باید برگزار کنند».
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها