X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آبان 1397, 11:32
کد خبر: 28198
خبرنگار: khani
نظرات: 9

به جذب خسرو حیدری نیازی نداریم

تابش: بازیکنان سپاهان تا سال ها رنگ تیم ملی را نمی بینند

تابش: بازیکنان سپاهان تا سال ها رنگ تیم ملی را نمی بینند تابش: بازیکنان سپاهان تا سال ها رنگ تیم ملی را نمی بینند
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: برای ما جای تعجب دارد که چرا بازیکنان زردپوشان اصفهان به تیم ملی دعوت نمی‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دعوت نشدن بازیکنان سپاهان به تیم ملی اظهار کرد: برای ما جای تعجب دارد که چرا بازیکنان خوب ما به تیم ملی دعوت نمی شوند. به هر حال اسم بازیکنان خود را نمی آوریم اما آنها استحقاق حضور در تیم ملی را دارند و سرمربی تیم ملی بازیکنان ما را نمی بیند.
او ادامه داد: کی روش سرمربی تیم ملی در ایران حضور ندارد و بازی های لیگ را تماشا نمی کند تا بهترین بازیکنان لیگ را به تیم ملی دعوت کند. سرمربی تیم ملی در فینال لیگ قهرمانان مهمترین بازی آْسیایی حضور نداشت تا دیدار نماینده ایران را ببیند. برای ما جای سئوال است که چرا از تیم سپاهان که با اختلاف یک امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد بازیکنی دعوت نمی شود.
بازیکنان سپاهان تا سال ها رنگ تیم ملی را نمی بینند
تابش بیان کرد: دعوت نشدن بازیکنان سپاهان به تیم ملی را باید کادر فنی تیم ملی به خصوص کی روش جواب بدهد که چرا بازیکنان ما که شرایط خوبی دارند و از هر نظر آماده هستند در تیم ملی حضور ندارند. به نظرم شرایط خاصی در تیم ملی حاکم است و بازیکنان تیم ما چندین سال رنگ تیم ملی را نمی بینند.
اختلاف کی روش و قلعه نویی ارتباطی به دعوت نشدن بازیکنان ما ندارد
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه اختلاف کی روش با قلعه نویی در دعوت نشدن بازیکنان این تیم به تیم ملی تاثیر دارد، گفت: قلعه نویی اختلافی با کی روش ندارد و سرمربی تیم ملی بدون مقدمه ای درباره قلعه نویی صحبت کرد. به فرض اینکه این 2 مربی با یکدیگر اختلاف داشته باشند دعوت نشدن بازیکنان ما چه ارتباطی به این موضوع دارد. به هر حال سلیقه کی روش به صورتی است که بازی های بازیکنان ما را نمی پسندد.
بازی تیم ما برابر پرسپولیس باید در نیم فصل اول برگزار شود
تابش درباره اینکه قرار است بازی های معوقه پرسپولیس در نیم فصل اول و بدون بازیکنان جدید این تیم برگزار شود، گفت: به هر حال باید به این صورت باشد و بازی های پرسپولیس در نیم فصل در همان موقع برگزار شود و به نیم فصل دوم به تعویق نیافتد. ما 7، 8 سال در آسیا بازی کردیم و از این مساعدت های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خبری نبود. تیم کاشیما در 2 بازی رفت و برگشت فینال در لیگ برتر ژاپن هم بازی کرد و مشاهده کردید که بازیکنان این تیم سرحال بودند و مشکلی پیش نیامد. به هر حال مساعدت سازمان لیگ در به تعویق افتادن بازی های پرسپولیس اشکالی ندارد اما دلیلی ندارد که بازی های معوقه این تیم به نیم فصل دوم موکول شود. بحث بازیکنان قدیم و جدید پرسپولیس نیست و بازی نیم فصل باید در همین فصل برگزار شود و نباید تبعیض بین تیم ها قائل شد.
او ادامه داد: ما در گذشته در 3 جام باید بازی می کردیم و دیدار آسیایی ما هم در خارج از کشور بود و از سازمان لیگ درخواست کردیم که بازی ما در لیگ برتر 2 روز به تعویق بیافتد اما قبول نکردند و مجبور شدیم که بازی کنیم.
تشویق تیم کاشیما در ورزشگاه های کشورمان باید ریشه یابی شود
مدیر عامل باشگاه سپاهان درباره تشویق تیم کاشیما از سوی هواداران این تیم گفت: تشویق تیم کاشیما فقط در ورزشگاه نقش جهان صورت نگرفت و در چند استادیوم دیگر هم شاهد این موضوع بودیم. به هر حال باید این موضوع ریشه یابی شود که چرا حریف آسیایی پرسپولیس در ورزشگاه ها تشویق شد.
به جذب خسرو حیدری نیازی نداریم
تابش درباره شایعه جذب خسرو حیدری بازیکن استقلال خاطر نشان کرد: خسرو حیدری بازیکن خوب و با اخلاقی است اما بازیکنان خوبی همانند جعفری و ایران پوریان در دفاع راست داریم و نیازی به این بازیکن نداریم. با توجه به اینکه خسرو حیدری در سپاهان هم بازی کرده است شاید یک بازی خداحافظی میان تیم ما و استقلال برگزار شود اما این بازیکن قرار نیست سال های آخر بازیکنی خود را در سپاهان سپری کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها