X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 آبان 1397, 12:49
کد خبر: 28210
خبرنگار: khani
نظرات: 2

موضوع جذب خسرو حیدری گمانه زنی رسانه هاست

فتاحی: تعطیلات لیگ برتر به نفع تیم سپاهان نیست

فتاحی: تعطیلات لیگ برتر به نفع تیم سپاهان نیست فتاحی: تعطیلات لیگ برتر به نفع تیم سپاهان نیست
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تعطیلات لیگ برتر به نفع هیچ تیمی نیست به خصوص برای تیم‌هایی همانند تیم ما که نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تعطیلات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تعطیلات لیگ برتر به نفع هیچ تیمی نیست به خصوص برای تیم هایی همانند تیم ما که نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتیم اما با توجه به اینکه این تعطیلات در زمان فیفا دی است باید از آن تبعیت کنیم.
او ادامه داد: مشکلی با تعطیلات لیگ برتر نداریم چرا که در این مقطع زمانی بازی های دوستانه تیم های ملی در سراسر جهان برگزار می شود و تیم ملی ایران هم قرار است با تیم های ملی تربینداد و توباگو و ونزوئلا در ایام فیفا دی بازی کند.
فتاحی درباره اینکه قرار است اردوی این تیم در تعطیلات نیم فصل اول در کیش برگزار شود، گفت: در حال حاضر برگزاری اردو در کیش مشخص نیست و تمرکزمان روی 4 بازی باقی مانده است و بعد از آن قلعه نویی برنامه اش را به باشگاه ارائه می دهد.
شرکت در تورنمنت شرق آسیا بستگی به بازی های عقب مانده دارد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: دعوتنامه ای از چینی ها برای شرکت در تورنمنتی در شرق آسیا دریافت کردیم که هنوز زمان این تورنمنت مشخص نیست تا برای حضور در این تورنمنت تصمیم بگیریم. البته شرکت در این تورنمنت بستگی به بازی های عقب مانده نیم فصل دارد که چه زمانی این مسابقات به پایان می رسد.
او درباره دعوت نشدن بازیکنان سپاهان به تیم ملی گفت: به هر حال علاوه بر بازیکنان ما ، از تیم پدیده صدرنشین رقابتهای لیگ برتر بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده است و از تراکتورسازی هم همان 3 بازیکن جدید این تیم در تیم ملی حضور دارند. همچنین انتخاب بازیکنان تیم ملی طبق سلیقه کی روش است و ما نمی توانیم در این باره کاری از پیش ببریم.
بعید می دانم اختلافات در دعوت نشدن بازیکنان ما تاثیر گذار باشد
فتاحی درباره اینکه اختلاف قلعه نویی و کی روش در دعوت نشدن بازیکنان سپاهان به تیم ملی تاثیر گذار است، بیان کرد: این موضوع در حیطه وظایف من نیست اما بعید می دانم اختلافات در دعوت نشدن بازیکنان ما به تیم ملی تاثیر گذار باشد.
سرپرست تیم سپاهان درباره وضعیت بازی معوقه این تیم برابر پرسپولیس اظهار کرد: فتاحی رئیس کمیته مسابقات قصد دارد که عدالت را رعایت کند و به طور حتم بازی ما برابر پرسپولیس در نیم فصل اول برگزار می شود.
او درباره اینکه تیم پرسپولیس بدون ملی پوشان خود حاضر نیست بازی های معوقه اش برگزار شود، گفت: به هر حال این مشکل سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس است و دخالتی در این باره نمی کنیم.
موضوع جذب خسرو حیدری گمانه زنی رسانه هاست
فتاحی درباره احتمال جذب خسرو حیدری بازیکن استقلال گفت: قلعه نویی هیچ لیستی اعلام نکرده و تمرکزش را روی بازی های باقی مانده لیگ برتر گذاشته است. موضوع جذب خسرو حیدری گمانه زنی رسانه هاست و اگر بازیکنی را به خدمت بگیریم در سایت باشگاه منتشر می کنیم.
سرپرست تیم سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: تمرینات تیم ما بعد از چند روز تعطیلی امروز آغاز می شود و بازیکنان خارجی هم از فردا به تمرینات تیم اضافه می شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها