X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 آبان 1397, 22:30
کد خبر: 28212
خبرنگار: lark
نظرات: 0

کومان با خانواده به ایران بازمی‌گردد

استارت سپاهانی‌ها در غیاب سرمربی و بازیکنان خارجی

استارت سپاهانی‌ها در غیاب سرمربی و بازیکنان خارجی استارت سپاهانی‌ها در غیاب سرمربی و بازیکنان خارجی
تمرینات تیم فوتبال سپاهان پس از سه روز تعطیلی امروز در غیاب برخی بازیکنان خارجی تیم و همینطور امیرقلعه نویی از سر گرفته شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود موفق شد با کسب نتیجه ای مقتدرانه به سایپا در خانه سه گل بزند و حالا با 25 امتیاز به یک قدمی پدیده رسیده که 26 امتیازی است و صدر را در اختیار دارد.
پس از پیروزی برابر سایپا، امیرقلعه نویی با توجه به در پیش بودن فیفادی، تمرینات تیمش را تا سه شنبه تعطیل کرد و امروز بار دیگر سپاهانی ها دور هم جمع شدند و تمرینات را از سر گرفتند.

در تمرین امروز کومان بازیکن کروات-مجار سپاهان که برای دیدار با خانواده به مجارستان بازگشته، حضور نداشت؛ او به کشورش بازگشته تا به همراه فرزندان کوچک و همسرش به ایران بازگردد؛ موضوعی که می تواند، سبب افزایش تمرکز او در مسابقات و ادامه روند خوبش شود.

دیگر بازیکن غائب سپاهانی ها در تمرین امروز، کی‌روش استنلی بود که از فرصت تعطیلات استفاده کرد و با توجه به علاقه ای که به ایرانگردی دارد، به شیراز رفت تا آثار باستانی این شهر را به همراه خانواده ببیند.

امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان هم امشب به اصفهان بازخواهد گشت و از روز آینده تمرینات را زیر نظر می گیرد تا تیمش را آماده دیدار معوقه برابر پرسپولیس و همینطور ادامه رقابت های لیگ و جام حذفی کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها