X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 آبان 1397, 12:13
کد خبر: 28223
خبرنگار: khani
نظرات: 6

گفت و گو با هاجر دباغی گلزن تیم ملی در مقدماتی المپیک

پدیده جدید فوتبال زنان؛ شیفته مسی عاشق سپاهان

پدیده جدید فوتبال زنان؛ شیفته مسی عاشق سپاهان پدیده جدید فوتبال زنان؛ شیفته مسی عاشق سپاهان
تیم ملی زنان ایران حالا بعد از صعود به مرحله دوم مقدماتی المپیک 2020 توکیو برای جامعه علاقمندان به فوتبال شناخته شده تر از قبل است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از " ورزش سه" تیم ملی فوتبال زنان ایران برای حضور در رقابت های المپیک شرایط دشواری دارد درست مثل تیم المپیک مردان که باید بعد از سال ها و دهه ها به المپیک برسد. با این وجود بعد از دوبازی تیم ملی فوتبال زنان ایران در بازی های مقدماتی المپیک توکیو 2020 نام یک بازیکن جوان در تیم ملی ایران مطرح شد و او هاجر دباغی بود که در دو بازی سه گل برای تیم ملی ایران زد. او همانطور که مریم آزمون سرمربی تیم ملی ایران می گوید یکی از جوانانی است که به تیم راه یافته تا کنار باتجربه توازن و تعادل را به وجود بیاورد و شاید در مرحله بعد هم جوان هایی مثل دباغی و دیگران بتوانند کار را برای تیم ملی در مرحله مقدماتی دربیاورند. هرچند تمام زندگی برای تیم زنان بازیهای مقدماتی المپیک نیست و مسابقات جام جهانی و دیگر تورنمنت ها نیز در آینده برای درخشش بیشتر این تیم و بازیکنانش وجود دارد. گفت و گوی « ورزش سه» با هاجر دباغی پدیده اینروزهای تیم ملی فوتبال زنان ایران را در زیر می خوانید:
راستش این مسابقات بازی های خیلی مهمی برای ما بود چون تا الان ایران نتوانسته بود به مرحله بعدی صعود کند ولی خوشبختانه این اتفاق رخ داد و ما به مرحله بعدی رفتیم اما طبق معمول آدم های معمولی از این اتفاق خبر ندارند. فقط افراد ورزشی و خانواده و ها و دوستان و آشنایان خبر دارند که ما کجا هستیم چه کار کردیم و چه اتفاقی برایمان افتاده است چرا که پوشش رسانه ای هم درباره این تیم داده نشد.
اولین گل و اولین بازی ملی
بازی های خوبی بود.ما تمرینات زیادی داشتیم. از اسفند اردوهای آماده سازی ما شروع شد و با کادرفنی جدید کار کردیم تا به هدفی که داریم برسیم. خداراشکر این گام اولمان را به خوبی برداشتیم توانستیم بالا برویم. از الان به به فکر دور بعدی هستیم تا بتوانیم دست به کار بزرگی بزنیم. این اولین بازی ام برای تیم بزرگسالان بود و در حال حاضر کوچکترین فرد تیم ملی هستم. خداراشکر توانستم در اولین بازی هایم در تیم ملی گل بزنم و در نهایت به آن نتیجه ای که دلمان می خواست برسیم.
طرفدار بارسا و سپاهان
بازیکن مورد علاقه ام مسی و تیم محبوبم بارسلونا است و در ایران هم طرفدار تیم سپاهان هستم. از 13-14 سالگی فوتسال را شروع کردم و از 15 سالگی به اردوی ملی از زیر شانزده سال تیم ملی دعوت شدم. در فوتبال باشگاهی امسال سال دوم است که برای سپاهان بازی می کنم، یک فصل و نیم در آینده سازان بازی کردم و یک مقام قهرمانی در لیگ را با این تیم به دست آوردم.
آرزوهای بزرگی دارم
در فوتبال آرزوهای زیاد و بزرگی دارم. مثل هر بازیکن دیگری دوست دارم لژیونر شوم ضمن اینکه در فوتبال باشگاهی دوست دارم در هرتیمی در لیگ برتر بازی می کنم قهرمان شویم، همچنین در تیم ملی دوست دارم در بازی های مهم بازی کنم نتیجه های خوب بگیریم. اما در حال حاضر بزرگترین آرزویم این است که صعود کنیم به بازی های المپیک انشالله در مراحل بعدی بتوانیم جام جهانی را ببینیم.
رئیس فدراسیون تبریک گفت
با اینکه پوشش رسانه ای زیادی نشد آقای تاج تبریک گفتند و هم صفحه رسمی تیم ملی فوتبال در اینستاگرام تبریک گفتند امیدوارم ادامه داشته باشد مارا بیشتر از قبل ببیند برای ما انگیزه می شود باعث می شود بیشتر تلاش کنیم بازی های تدارکانتی و امکگانات بیشتری فراهم بشود به هدفهایمان برسیم که همه داریم هم ایران را سربلند کنیم و هم به هدف های حرفه ای و شخصی مان در فوتبال برسیم

برای ورود به صفحه اختصاصی هاجر دباغی در پایگاه خبری طوفان زرد اینجا کلیک کنید
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها