X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 آبان 1397, 07:05
کد خبر: 28242
خبرنگار: khani
نظرات: 5

کادر پزشکی ایران‌پوریان را به تیم رساند

فتاحی: دوست داشتیم بازی با پرسپولیس جمعه باشد

فتاحی: دوست داشتیم بازی با پرسپولیس جمعه باشد فتاحی: دوست داشتیم بازی با پرسپولیس جمعه باشد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: خیلی دوست داشتیم بازی با پرسپولیس در روز جمعه برگزار شود اما با توجه به به فشردگی برنامه مسابقات این اتفاق نیفتاد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ رضا فتاحی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: بازیکنان در وضعیت خوبی به سر می‌برند و بعد از بازی دوستانه روز یک‌شنبه با سپاهان نوین، روز گذشته در استخر سونا ریکاوری انجام دادند.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: بازی با سپاهان نوین خوب بود، امیر قلعه‌نویی در این دیدار از همه بازیکنان استفاده کرد و بچه‌ها در دو تیم متفاوت بازی کردند؛ این دیدار هم برای ما و هم برای سپاهان نوین مفید بود.
وی با اشاره به این‌که از امروز ساعت 15:30 تمرینات خود را برای بازی روز جمعه با ماشین‌سازی تبریز آغاز می‌کنیم گفت: این تمرینات تا روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت و صبح پنج‌شنبه نیز با پرواز اصفهان را به مقصد تبریز ترک خواهیم کرد و یک جلسه تمرینی را نیز بعد‌از‌ظهر پنج‌شنبه در تبریز خواهیم داشت.
فتاحی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان سپاهان هم بیان داشت: میلاد سرلک به دلیل مصدومیت همچنان از تیم دور است و به بازی روز جمعه نمی‌رسد؛ چند بازیکن هم داریم که مصدومیت جزیی دارند و تلاش کادر پزشکی این است که بازیکنان به بازی پیش رو برسند.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: محمد ایران‌پوریان نیز مشکل خاصی ندارد و از 2 روز قبل پا به توپ شد و با نظر امیر قلعه‌نویی می‌تواند برای سپاهان بازی کند؛ باید از کادر پزشکی نیز تشکر کرد زیرا این مصدومیت باید 2 ماه طول می‌کشید اما ایران‌پوریان را در عرض 4 هفته به تیم رساندند.
وی با بیان این‌که ماشین‌سازی تبریز نیز از زمان حضور مهاجری روی نیمکت این تیم متحول شده است، عنوان کرد: این تیم مربی با‌دانشی دارد و بازیکنان و هواداران خوبی دارد، ماشین‌سازی از تیم‌های ریشه‌دار ایران است و امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم و همه لذت ببرند.
فتاحی در خصوص دیدار معوقه سپاهان و پرسپولیس هم خاطر‌نشان کرد: با توجه به مشکلاتی که وجود داشت سازمان لیگ اعلام کرد این دیدار روز 18 آذر‌ماه برگزار خواهد شد، خیلی دوست داشتیم این بازی در روز جمعه برگزار شود که هواداران ما بتوانند حضور پر‌رنگی داشته باشند اما با توجه به به فشردگی برنامه مسابقات این اتفاق نیفتاد.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: با این وجود از هواداران سپاهان می‌خواهیم در روز یک‌شنبه 18 آذر با تکمیل کردن ورزشگاه نقش‌جهان یک روز تاریخی را برای سپاهان رقم بزنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها