X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 آبان 1397, 13:55
کد خبر: 28256
خبرنگار: khani
نظرات: 16

می‌خواهیم به تراکتور کمک کنیم

فرهادی: بنویسید سپاهان مقابل ماشین‌سازی کار سخت‌تری دارد

فرهادی: بنویسید سپاهان مقابل ماشین‌سازی کار سخت‌تری دارد فرهادی: بنویسید سپاهان مقابل ماشین‌سازی کار سخت‌تری دارد
کاپیتان ماشین‌سازی می‌گوید، تیمش در بازی‌های آینده خود تا نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال برای کمک به تیم همشهری تلاش خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ اسماعیل فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص آخرین شرایط تیمش و تساوی‌های متعددی که در هفته‌های گذشته بدست آورده‌اند، اظهار کرد: ما از اول فصل بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته‌ایم اما متاسفانه با بدشانسی مواجه شده‌ایم. درکل ما تا دیدار با سایپا موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و امتیازاتی که راحت می‌شد به دست بیاوریم به آسانی از دست دادیم.
وی افزود: با فرصت‌سوزی‌هایی که داشتیم شرایط کمی برای ما دشوار شده است چراکه تیم‌هایی که در پایین جدول قرار داشتند در این یکی دو هفته اخیر توانستند بازی‌های خود را ببرند و اینک فاصله چندانی با انتهای جدول نداریم. البته ما با تیم‌های بالای جدول هم اختلاف زیادی نداریم و با یکی دو برد می‌توانیم به آنها برسیم.
کاپیتان تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به مشکل تمام‌کنندگی در تیمش اذعان داشت: قبول دارم که در زدن ضربات آخر بی‌دقت بوده‌ایم که باید در تمرینات بیشتر کار کنیم تا بتوانیم این نقیصه را هر چه سریعتر برطرف نماییم. ما در چند دیدار هم از حریفان پیش بودیم که متاسفانه در دقایق پایانی پیروزی را از دست دادیم. معتقدم اگر این اتفاقات نمی‌افتاد و خوش‌شانس بودیم الان ما حداقل امتیازات 17 یا 18 داشتیم.
فرهادی تأکید کرد: ما در 3 دیدار باقی مانده تا نیم‌فصل که با تیم‌های مدعی هم بازی داریم، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم، بخصوص در دیدارهای خانگی برابر سپاهان و پرسپولیس که باید تمامی امتیازات را کسب کنیم. ما سعی می‌کنیم تا با شرایط خوبی به نیم‌فصل برسیم و در نقل و انتقالات با یارگیری که خواهیم داشت، قطعا نیم‌فصل دوم را با قدرت آغاز خواهیم کرد.
وی گفت: خدا را شکر تیم خیلی خوبی داریم و در کنار بازیکنان باتجربه‌ای که در تیم هستند، جوانان خوبی هم در اختیار داریم. به نظرم بیشترین ضرری که در این فصل دیدیم در بازی‌های خانگی بود که همین استفاده نکردن از موقعیت‌ها برای ما گران تمام شد. امیدوارم در ادامه فصل شانس به ما رو کند و در ضربات آخر هم با دقت عمل کنیم تا بتوانیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم.
این بازیکن باتجربه فوتبال کشورمان درباره وضعیت مصدومیتش نیز توضیح داد: من در بازی با استقلال کمی آسیب دیده بودم که باعث شد تا دیدار مقابل سایپا را از دست بدهم. خوشبختانه از اول هفته تمربناتم را آغاز کرده‌ام و درحال حاضر شرایط خوبی دارم و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارم.
وی در رابطه با دیدار تیمش برابر سپاهان تصریح کرد: همانطور که گفتم کار بسیار سختی داریم اما با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کنیم باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم. ما با تیمی بازی داریم که مدعی اول قهرمانی است و با آقای قلعه‌نویی تیم قدرتمندی را تشکیل داده است. سپاهان همیشه سپاهان است و باشگاه کاملا حرفه‌ای دارد که توقعات از این تیم همواره بالاست. این تیم علیرغم اینکه در فصل گذشته شرایط خوبی نداشت ولی امسال آمده‌ است تا جبران مافات کند و اسب خود را برای قهرمانی زین کرده است.
«بازی روز جمعه برای هر دو تیم سخت است» فرهادی با عنوان این جمله، درعین حال متذکر شد: مطمئن باشید و بنویسید این دیدار بیشتر از ماشین‌سازی برای سپاهان خیلی سخت خواهد بود چون ما انگیزه بسیار زیادی داریم تا امتیازات کامل خانگی را کسب کنیم. همچین با توجه به اینکه بازی بعدی‌مان هم با پرسپولیس در تبریز خواهد بود، به فکر پیروزی هستیم تا با روحیه خوبی به استقبال این دیدار برویم.
وی با بیان این موضوع که نتایج ماشین‌سازی در این سه بازی برای تیم تراکتورسازی هم تعیین‌کننده خواهد بود، گفت: صد در صد اینگونه است. بالاخره هر دو تیم تقریبا از یک خانواده هستند و مسلما ما می‌توانیم به تیم همشهری‌مان که در راه قهرمانی تلاش می‌کند، کمک کنیم. خوشبختانه تبریز تماشاگران بسیار پرشور و فهیمی دارد و همانگونه که در بازی‌های تراکتور ورزشگاه را پر کردند، یقین دارم در بازی‌های ما هم چنین اتفاقی رقم خواهد خورد. امیدوارم در بازی با سپاهان با تفکرات کادر فنی، تلاش بازیکنان و هواداران بتوانیم به 3 امتیاز برسیم.
کاپیتان ماشین‌سازی در خاتمه در پاسخ به پرسشی با این مضمون که از اینکه مقابل تیم شهرش قرار می‌گیرد چه حس و حالی دارد، گریزی به سابقه رویارویی‌های خود برابر سپاهان زده و خاطرنشان کرد: من بهترین دوران فوتبالم در تیم ذوب‌آهن بود و دربی‌های زیادی برابر سپاهان بازی کردم. خوشحالم که یک بار دیگر مقابل تیم شهرم قرار می‌گیرم و امیدوارم اگر بازی کردم بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم و گلزنی کنم. یقیناً بهترین لذت فوتبال گلزنی است و من هم در هر بازی که به میدان می‌روم نهایت توانم را به کار می‌گیرم تا این لحظه شیرین را رقم بزنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها