X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 آبان 1397, 17:22
کد خبر: 28257
خبرنگار: lark
نظرات: 3

فوتبال باشگاهی و ملی ایران در حال پیشرفت است

تکسیرا: مهمترین علت موفقیت سپاهان وجود سرمربی است

تکسیرا: مهمترین علت موفقیت سپاهان وجود سرمربی است تکسیرا: مهمترین علت موفقیت سپاهان وجود سرمربی است
دستیار اول امیر قلعه‌نویی گفت: مهمترین علت موفقیت سپاهان وجود سرمربی است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرورزشی، میگوئل تکسیرا بازیکن اسبق پورتو حالا دستیار اول امیر قلعه‌نویی در سپاهان است. او دیروز دقایقی مهمان ما بود.

قبول دارید که سپاهان به عنوان پرمهره‌ترین تیم لیگ ابزار کافی برای قهرمانی را بیشتر از سایر مدعیان در اختیار دارد؟

ما اعتقاد به کار تیمی داریم و می‌دانیم که بیشترین تلاش را باید انجام بدهیم تا موفق شویم. امسال شاید پنج، شش تیم مدعی جدی قهرمانی هستند و حرف زدن از قهرمانی فعلاً سخت است. بیشترین چیزی که فعلاً فکر ما را مشغول ساخته بازی به بازی پیش رفتن و موفقیت در هر بازی است. فقط با جمع کردن امتیازات است که می‌توان به قهرمانی به طور جدی فکر کرد.

در ارتباط با بازی‌تان با تیم ماشین‌سازی چه صحبتی دارید؟
ماشین‌سازی تیم خوبی است و مربی باتجربه‌ای دارد. آن‌ها تیم ریشه‌دار و پرهواداری هستند و حمایت تراکتورسازی را هم به همراه دارند. می‌دانیم کارمان سخت است، اما ما آماده‌ایم که بهترین نمایش را انجام دهیم، چون در بهترین فرم ممکن هستیم.

رمز موفقیت سپاهان در این فصل تا اینجا چه بوده؟
مهمترین علت موفقیت سپاهان وجود سرمربی است. او طرز تفکر بازیکنان را تغییر داده و آن‌ها را تشنه گل‌زنی و پیروزی کرده تا بعد از یک گل یا یک پیروزی زود راضی نشوند. این موضوع به شدت شرایط ما را بهبود بخشیده است.

به عنوان یک مربی پرتغالی می‌خواهیم از بازی ایران و پرتغال در جام جهانی از شما بپرسیم.
حقیقت این است که من فکر می‌کردم آن بازی را پرتغال ببرد، اما مساوی هم عادلانه بود، چون دو تیم بازی خوبی ارائه دادند.

فکر می‌کردید بیرانوند پنالتی رونالدو را مهار کند؟
تا آن‌جا که یادم می‌آید رونالدو سه پنالتی بیشتر خراب نکرده البته از دست دادن پنالتی ما را ضعیف نکرد، چون هدف پرتغال صعود از گروه بود که به هدفش هم رسید.

بدون رونالدو انگار پرتغال یک چیزی کم دارد!
قبول دارم که همه در چند سال اخیر عادت کرده بودند که پرتغال را با رونالدو ببینند به همین دلیل طبیعی است که جذابیت تیم کمتر شود.

پرتغال جانشینی برای کریس دارد؟
پرتغال کشوری است با مساحت کوچک، اما با بازیکنان بزرگ. ما در طول تاریخ خود ستاره‌هایی مانند اوزه بیو، فیگو و رونالدو را داشتیم که البته کریس سرآمد بقیه بوده، اما پرتغال حتماً بازیکنان زیادی خواهد داشت که حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند. البته من خودم شخصاً معتقدم مسی و رونالدو بازیکنانی استثنایی هستند که نظیر آن‌ها کمتر تکرار خواهد شد.

فضای کلی فوتبال ایران را چطور دیده‌اید؟

همین که پرسپولیس به فینال آسیا می‌رسد یا تیم ملی ایران در جام جهانی چهار امتیاز کسب می‌کند و خبرنگارانش به شدت پی‌گیر اخبار و پیشرفت فوتبال در جهان و رصد اطلاعات هستند نشان می‌دهد که فوتبال در عرصه باشگاهی و ملی در ایران پیشرفت کرده و آینده‌ای امیدوارکننده دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها