X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 آذر 1397, 08:59
کد خبر: 28313
خبرنگار: khani
نظرات: 8

5 سال به خاطر تراکتورسازی ممنوع‌الخروج بودم

مهدی کیانی: حقم چنین رفتاری نبود

مهدی کیانی: حقم چنین رفتاری نبود مهدی کیانی: حقم چنین رفتاری نبود
بازیکن تیم سپاهان گفت: حق مهدی کیانی بعد از 11 سال بازی در تبریز، چنین رفتاری نبود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ مهدی کیانی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: بازی سختی برابر ماشین‌سازی داشتیم و این تیم مربی خوبی را در راس دارد و نیمه اول هم ما خوب نبودیم، اما با وجود این می‌توانستیم در همان نیمه نخست به گل دست بیابیم و در غافلگیری الکی یک گل دریافت کردیم.
وی گفت: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که آقای قلعه‌نویی کردند، متحول شده و موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم و می‌توانستیم چند گل به ثمر برسانیم و چند موقعیت صد در صد را نزدیم و یک گل سالم هم زدیم که داور قبول نکرد.
بازیکن تیم سپاهان اصفهان گفت: زمانی که داور سوت زد فکر کردیم به سود ما پنالتی اعلام کرده است، اما ‌وی گل تیم ما را نپذیرفت و باید عنوان کنم روز روز داور نبود، با این همه به رای داور احترام می‌گذاریم.
5سال به خاطر تراکتورسازی ممنوع‌الخروج بودم
مهدی کیانی در مورد جدایی‌اش از تیم تراکتورسازی تبریز گفت: الان فرصت خوبی برای بیان علت رفتنم نیست و یک زمان 5، 6 ساعته می‌خواهم تا دلایل جدایی‌ام بگویم، همین قدر عنوان کنم اگر می‌خواستم از تراکتورسازی جدا شوم، زمانی می‌رفتم که پیشنها‌دهای میلیاردی داشتم ‌و در 11 سالی که در تبریز بودیم با افتخار بازی کرده و همه به من احترام می‌گذاشتند.
کیانی گفت: من اولین نفری بودم که بدون بهانه و چشم‌داشتی رفتم به باشگاه برای تمدید قرارداد، اما خودشان من را نخواستند و این جواب کسی که 11 سال عمرش را در تراکتورسازی گذاشته بود، این نبود.
وی در مورد اینکه آیا زمانی که در تراکتورسازی بود، با سپاهان مذاکره کرده بود گفت:‌ هر ساله با من چند باشگاه صحبت می‌کردند، اما اولویت من تراکتورسازی بوده و روزی که رفتم برای تمدید قرارداد گفتند برگه قرارداد در باشگاه نیست و برو و چند روز بعد قرارداد می بندیم.
کیانی گفت: همان روز گفتند کیانی یک سال تمدید کرد و بعد از اینکه گفتند بازیکن سالاری در تیم تراکتورسازی نداریم، گفتم باید پول‌های قبلی‌ام را بدهید تا قرارداد ببندم.
وی افزود: چه کسی می‌دانست که من به خاطر چک‌های تراکتورسازی 5 سال ممنوع‌الخروج بود‌م و همین الان هم حساب‌هایم همه بسته و ممنوع الخروج هستم اما باز هم حرفی نزدم، در زمان سفرهای خارجی انتظار داشتم که اولین نفر از گیت رد شوم، اما می‌ماندم به عنوان آخرین نفر از گیت ردم می‌کردند.
در قضیه رختکن تراکتورسازی 30 درصد مقصر بودم اما 2 ماه محروم شدم
بازیکن سابق تیم تراکتورسازی گفت: من انتظار داشتم که باشگاه تراکتورسازی برای من ارزش قائل باشد، در قضیه سال گذشته رختکن تیم تراکتورسازی، من 30 درصد مقصر بودم، اما 2 ماه من را محروم کردند و خود تراکتوری‌ها جریان را گفته بودند و آقای تورک به خود من گفت قضیه را خوب نرسانده بودند و به خدا من حتی برای دشمنانم هم چاقو نکشیدیم.
وی گفت: خیلی حرف در دلم است و یک عده مصاحبه از من زدند و من را پولکی کردند، این در حالی است که برخی بازیکنان تراکتورسازی 50 میلیون بیشتر می‌دادند می‌رفتند، اما به من 500 میلیون دادند اما نرفتم.
کیانی گفت: من الان بازیکن سپاهان هستم و روزی که به اصفهان رفتم گویا در زندان بودم و برام سخت بود بعد از 11 سال از فوتبال تبریز جدا شوم و حتی شناسنامه بچه‌هایم تبریز است و همه در ایران فکر می کردند من تبریزی هستم در حالی که من لر بودم اما خونه دوم خود را با افتخار تبریز می‌دونستم و از مردم اصفهان و باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم که آنقدر به من روحیه دادند تا توانستم شرایط امروز را پیدا کنم و امروز بازیکن سپاهان هستم و من باید با تمام قدرت برای این تیم بازی کنم .
وی گفت: حق مهدی کیانی این رفتار نبود و من زمانی که در تراکتور بودم می‌گفتم حق این هوادار قهرمانی در هر سال است و می‌گفتند کیانی تیم را به حاشیه می‌برد، خدا را شکر بعد از رفتنم تیم تراکتورسازی سر و سامان گرفته است و من قبلا در مصاحبه‌ای گفته بودم کاش آقای زنوزی بیاد تیم را تحویل بگیرد و این تیم قدرتمند شود.
هافبک سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: موهای من در تبریز ریخت و حرف زیادی برای گفتن دارم، اما هیچ وقت پولکی نبودم و هیچ کس خبر ندارد که من یک سال در تبریز ماشین نداشتم و بدون ماشین به سر تمرین می‌رفتم و همیشه کارهایی کردم که سربلند باشم.
کیانی گفت: مردم اصفهان و باشگاه سپاهان آنقدر به من محبت کردند که من را شرمنده خود کردند و امروز برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم و بعد از سپاهان، دوست دارم تراکتورسازی قهرمانی ایران شود و تراکتور و شهر تبریز را دوست دارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها