X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 آذر 1397, 09:45
کد خبر: 28319
خبرنگار: khani
نظرات: 2

لیستی از سوی قلعه‌نویی به ما ارائه نشده است

تابش: از ابتدای فصل در بحث داوری آسیب‌های زیادی دیده‌ایم

تابش: از ابتدای فصل در بحث داوری آسیب‌های زیادی دیده‌ایم تابش: از ابتدای فصل در بحث داوری آسیب‌های زیادی دیده‌ایم
مدیرعامل باشگاه سپاهان معتقد است تیم فوتبال این باشگاه از ابتدای فصل از داوری آسیب زیادی دیده است و در بازی برابر ماشین‌سازی این تیم مساوی نکرده است بلکه دو امتیاز از این تیم گرفته‌اند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ مسعود تابش در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص افزودن چند رشته به باشگاه همچون والیبال، اظهار کرد: رشته والیبال رشته ای جذاب است که شخصاً علاقه زیادی به آن دارم. خوشبختانه این رشته در ابعاد بین‌المللی نیز حرف برای گفتن دارد.
وی ادامه داد: با نظر مساعد مهندس عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه ما نسبت به راه‌اندازی رشته والیبال اقدام کردیم. البته بودجه ما برای امسال تعریف شده بود ولی قرار شد بودجه این رشته از سوی عظیمیان تأمین شود.
مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: باشگاه به ناچار یک تیم در دسته یک لیگ والیبال راه‌اندازی کرد و تیم بدی نیست؛ اما انشاالله تلاش خواهیم کرد تا در آینده آن را تقویت کنیم. والیبال سابقه قوی در استان اصفهان داشته است اما چندسالی است که همانند گذشته نیست.
وی در ادامه گفت: باشگاه سپاهان وظیفه دارد تا در ارتباط با والیبال استان کمک کند تا این استان به شرایط خوب گذشته در رشته والیبال بازگردد. تعداد زیادی از ملی‌پوشان و بازیکنان نخبه والیبال از شهر اصفهان هستند و والیبال استان پتانسیل اینکه در آینده تیم خوبی داشته باشیم را دارد.
تابش درباره اینکه آیا این تیم در سطح انتظارات باشگاه بسته شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه در یک مدت زمان محدود که شاید بتوان گفت 20 روز بود ما این تیم را جمع کردیم، تیم بدی نیست و امیدواریم در لیگ دسته یک نتایج خوبی بگیرند و به لیگ برتر راه پیدا کنند. به طور قطع این تیم را در آینده تقویت خواهیم کرد. همچنین به دنبال راه‌اندازی آکادمی والیبال خواهیم بود.
وی پیرامون تیم فوتبال سپاهان و بازی گذشته آن برابر ماشین‌سازی عنوان کرد: تیم فوتبال بسیار خوبی داریم و از عملکرد آن راضی هستیم. متاسفانه در بازی برابر ماشین‌سازی بحث داوری بسیار ما را اذیت کرد و پنالتی صددرصد و گل سالم ما گرفته نشد. واقعاً بابت این موضوع تعجب می‌کنم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: ما از ابتدای فصل در بحث داوری آسیب‌های زیادی دیده‌ایم. دو تیم تبریزی مالک آن یک نفر است و این موضوع غیرعادی است و من بابت این موضع تعجب می‌کنم. شرایط بسیار خاصی بود و ما نباید مساوی می‌کردیم و دو امتیاز از ما گرفتند.
وی در پایان در خصوص تقویت تیم فوتبال در نیم فصل گفت: لیستی از سوی قلعه‌نویی به ما ارائه نشده است اما انشاالله در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها