X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 آذر 1397, 12:29
کد خبر: 28338
خبرنگار: khani
نظرات: 2

برای پرداخت حقوق خارجی‌ها با مشکل مواجه هستیم

تابش: بازیکنان سپاهان بیش از ۴۰ درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند

تابش: بازیکنان سپاهان بیش از ۴۰ درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند تابش: بازیکنان سپاهان بیش از ۴۰ درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: پرداختی‌های ما به اعضای تیم به روز صورت می‌گیرد و تاکنون ۴۳ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را به حسابشان واریز کردیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره میزان پرداختی‌های این باشگاه اظهار کرد: پرداختی‌های ما به اعضای تیم به روز صورت می‌گیرد و تاکنون ۴۳ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را به حسابشان واریز کردیم. همچنین مبلغ قرارداد بازیکنان در فصل گذشته را تسویه حساب کردیم و در این باره مشکلی نداریم.
طبق حساب و کتاب با بازیکنان قرارداد می‌بندیم
او درباره اینکه برخی از تیم‌ها قرارداد‌های میلیاردی با بازیکنان بستند و از عهده پرداخت این قرارداد‌ها بر نمی‌آیند، گفت: طبق توان خود متعهد به پرداخت مبالغ قرارداد می‌شویم و این طور نیست که قول بدهیم و در نهایت نتوانیم به آن عمل کنیم. امسال مبلغ قرارداد‌های ما معقول است و با حساب و کتاب قرارداد‌های بازیکنان را می‌بندیم.
مبلغ قرارداد برخی از بازیکنان کمتر از سال گذشته است
تابش درباره اینکه گفته می‌شود تیم سپاهان قرارداد‌های نجومی با بازیکنان بسته است، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و برخی از بازیکنان ما مبلغ قراردادشان نسبت به فصل گذشته کمتر است. رقم قرارداد‌های تیم ما نسبت به برخی از تیم‌ها پایین‌تر است و از این لحاظ ما پنجمین تیم لیگ برتر هستیم. بودجه باشگاه سپاهان تعریف شده است و بیش از بودجه مان نمی‌توانیم هزینه کنیم. قرارداد‌های بازیکنان ما منطقی و متعارف است.
برای پرداخت حقوق خارجی‌ها با مشکل مواجه هستیم
مدیرعامل سپاهان درباره رقم قرارداد بازیکنان خارجی این تیم تصریح کرد: زمانی که با بازیکنان خارجی قرارداد بستیم ارز دولتی ۴ هزار و ۲۰۰ تومان بود، اما اکنون ارز گران شده است و ما برای پرداخت حقوق خارجی‌های خود با مشکل مواجه هستیم.
او در پایان خاطر نشان کرد: برخی از باشگاه‌ها فقط یک تیم فوتبال دارند، اما ما چندین رشته ورزشی از رده پایه تا بزرگسال داریم و همین موضوع باعث شده است که ما در نحوه اداره باشگاه با مشکلاتی مواجه شویم. در حال حاضر ما ۱۷ - ۱۸ تیم فوتبال در رده‌های مختلف داریم که تامین هزینه‌های این تعداد تیم سخت است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها