X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 آذر 1397, 09:21
کد خبر: 28356
خبرنگار: khani
نظرات: 4

آن‌قدر میزان خطاهای داوران زیاد بوده که ما چاره‌ای جز انتقاد منطقی نداشته‌ایم

تابش: تا پدیده را با حمایت هواداران شکست می‌دهیم

تابش: تا پدیده را با حمایت هواداران شکست می‌دهیم تابش: تا پدیده را با حمایت هواداران شکست می‌دهیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: پدیده تا اینجای فصل نتایج درخشانی گرفته است اما این تیم را با حمایت هواداران سپاهان شکست می‌دهیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛مسعود تابش در گفتگو با آنا، درباره اینکه انتقادات تیم سپاهان به مسائل داوری زیاد است، گفت: من چه زمانی که فوتبالیست بودم و چه حال که سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان را دارم زیاد به بحث داوری نپرداختم ولی باید بپذیریم که آن‌قدر میزان خطاهای داوران برای سپاهان زیاد بوده که ما چاره‌ای جز انتقاد منطقی نداشته‌ایم.
وی افزود: تمامی اعتراض‌های باشگاه سپاهان به مسائل داوری در نهایت ادب و احترام به صورت کتبی و شفاهی عنوان شده است. در برنامه‌های تلویزیونی اکثر کارشناسان اعلام کردند که داوران ناخواسته به ضرر سپاهان سوت زده‌اند. در همین بازی آخر با ماشین‌سازی تأیید شد که داور یک پنالتی به سود سپاهان نگرفته است و همچنین تأیید شد بازیکن تیم ماشین‌سازی به درستی از سوی داور اخراج شده است. ما امیدواریم که در بازی‌های بعدی داوران عادلانه قضاوت کنند و هیچ‌گاه تقاضا نکرده‌ایم داوری به سود سپاهان باشد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درخصوص دیدار با پدیده گفت: همه بازی‌ها سه امتیاز دارد ولی دیدار با نماینده مشهد برای هر دو تیم اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و اصطلاحاً ۶ امتیازی است. در حال حاضر پدیده رقیب اصلی سپاهان به شمار می‌رود و باید همه تلاش‌مان را بکنیم تا در این دیدار خانگی موفق به کسب حداکثر امتیاز شویم. پدیده تا اینجای فصل نتایج درخشانی گرفته ولی ما امیدوارم با حمایت هواداران خونگرم سپاهان سه امتیاز باارزش دیدار با پدیده را کسب کنیم.
تابش درباره اینکه سرمربی سپاهان به او لیستی برای فصل نقل و انتقالات نیم فصل داده است یا خیر گفت: امیر قلعه‌نویی اعلام کرده اندکی نیاز به تغییرات داریم، باید تیم تقویت شود و در برخی پست‌ها اعلام نیاز شده است. ما تلاش می‌کنیم با جذب نفراتی که مدنظر سرمربی تیم است به‌گونه‌ای آماده شویم که در نیم‌فصل دوم بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها