X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 آذر 1397, 11:14
کد خبر: 28389
خبرنگار: khani
نظرات: 1

قلعه‌نویی هنوز اسم خاصی نداده

تابش : پرسپولیس یکی از رقبای اصلی ما است

تابش : پرسپولیس یکی از رقبای اصلی ما است تابش : پرسپولیس یکی از رقبای اصلی ما است
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بازی با پرسپولیس به شدت سخت بوده و به هر حال تیم برانکو یکی از رقبای اصلی ما است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ مسعود تابش در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پدیده در هفته چهاردهم لیگ برتر که با پیروزی شاگردان قلعه‌نویی همراهبود، اظهارداشت: به نظرم بازی جذاب و تماشاگرپسندی را شاهد بودیم. هرچند ما چند بازیکن در اختیار نداشتیم، ولی نمایش خوبی داشتیم.
وی افزود: حدود ۴۰ هزار هوادار به ورزشگاه آمده بود و از این بابت خوشحالیم. برای بازی با پرسپولیس قطعا همین تعداد هوادار و شاید هم بیشتر به ورزشگاه می‌آید و ما مجبوریم که بخشی از طبقه دوم ورزشگاه را با استفاده از تدابیر خاصی استفاده کنیم. هیچ بازی ساده‌ای وجود ندارد و دو بازی سخت دیگر در انتظار سپاهان است. بازی با پرسپولیس هم به شدت سخت بوده و امتیاز آن بسیار مهم است. به هر حال تیم برانکو یکی از رقبای اصلی ما است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد تقویت تیم در نیم‌فصل تصریح کرد: قلعه‌نویی هنوز اسم خاصی برای نیم‌فصل به ما نداده، ولی به هر حال هر تیمی نیاز به تقویت دارد و با توجه به شرایط و توان مشخصی که داریم بازیکن جذب می‌کنیم. این روزها صحبت از بازیکنان مختلفی برای پیوستن به سپاهان می‌شود ولی همه آنها شایعه است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها