X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 آذر 1397, 11:21
کد خبر: 28390
خبرنگار: khani
نظرات: 8

۱۰ درصد از مقاوم سازی طبقه دوم باقی مانده است

تابش: حدود ۵۰ میلون تومان هزینه کردیم تا بتوانیم پارکینگ شرق را آماده کنیم

تابش: حدود ۵۰ میلون تومان هزینه کردیم تا بتوانیم پارکینگ شرق را آماده کنیم تابش: حدود ۵۰ میلون تومان هزینه کردیم تا بتوانیم پارکینگ شرق را آماده کنیم
مدیر عامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان گفت: با توجه به استقبال بسیار زیاد هواداران سپاهان در بازی روز گذشته تلاش می‌کنیم در بازی مقابل پرسپولیس از طبقه دوم نقش جهان نیز استفاده شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ مسعود تابش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ازدحام جمعیت در ورودی ورزشگاه نقش جهان و عدم مدیریت مناسب جمعیت در بازی با پدیده اظهارکرد: ورزشگاه نقش جهان هنوز تحویل کارخانه و باشگاه فولادمبارکه سپاهان نشده است و هرکاری در توانمان بوده است برای رفاه حال هوادارن انجام داده‌ایم.
وی ادامه داد: هفته گذشته حدود ۵۰ میلون تومان هزینه کردیم تا بتوانیم پارکینگ شرق را آماده کنیم و هنگام ورود وضعیت بهتری را برای هواداران به وجود بیاوریم اما امور مالی توسعه و تجهیز هیچ‌کدام از این هزینه‌ها را قبول نمی‌کند. مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفته است که مشکل تپه خاک برای ورودی دیگر ورزشگاه حل شده است و در آینده نزدیک از آن مسیر هم می‌توان استفاده کرد. زمان تحویل ورزشگاه دست ما نیست و باید از مسئولان شرکت توسعه تجهیز بپرسید که چه زمانی این ورزشگاه را به ما تحویل می‌دهند؟
مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان تصریح کرد: ورودی نقش جهان نیاز به زیرگذر و روگذر دارد که امیدوارم شهرداری در این زمینه ورود کند و این کار را برای تسهیل ورود هواداران سپاهان انجام دهد. نوروزی شهردار اصفهان دو هفته گذشته به ورزشگاه آمد و وضعیت ورودی را دید که امیدوارم به زودی اتفاقات خوبی رخ دهد.
۱۰ درصد از مقاوم سازی طبقه دوم باقی مانده است
تابش در پاسخ به این سؤال که سپاهان هوادارن زیادی دارد و چه زمانی طبقه دوم ورزشگاه قابل بهره برداری است؟ گفت: شرکت توسعه و تجهیز برای نصب چادر مجبور شد که طبقه دوم را مقاوم سازی کند که هنوز دو بخش از طبقه دوم باقی مانده است. حدود ۱۰ درصد دیگر از مقاوم سازی طبقه دوم باقی مانده است که امیدواریم هرچه زودتر به پایان برسد.
وی با بیان این که احتمال دارد در بازی با پرسپولیس از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان استفاده شود، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال بی نظیر هوادارن در بازی پدیده و سپاهان، احتمال می‌رود آن دو قسمت طبقه دوم که هنوز مقاوم سازی نشده است توسط ماشین و یگان نیروی انتظامی بسته شود و بتوانیم از دیگر سکوهای طبقه دوم استفاده کنیم.
قلعه نویی هنوز لیستی به من نداده است
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا امیر قلعه نویی لیستی به او داده تا در نیم فصل با بازیکن خاصی وارد مذاکره شود؟ گفت: قلعه نویی اسم و لیست خاصی به من نداده است اما طبق گفته‌های ایشان در نیم فصل نیاز داریم در چند پست بازیکن به تیم اضافه کنیم. سپاهان تیمی است که برای قهرمانی می‌جنگد و نیاز دارد در پست‌هایی که صلاح‌دید سرمربی است تقویت شود. در حال حاضر هم بازیکنان خوبی داریم که توانستیم با آنها در جایگاه امروزمان باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها