X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 آذر 1397, 12:24
کد خبر: 28405
خبرنگار: khani
نظرات: 5

تابش خبر داد:

حضور مسئولان شرکت توسعه در اصفهان برای تایید طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان

حضور مسئولان شرکت توسعه در اصفهان برای تایید طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان حضور مسئولان شرکت توسعه در اصفهان برای تایید طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مسئولان توسعه و نگهداری اماکن ورزشی امروز به اصفهان آمده‌اند و قرار است مسائل مختلف ورزشگاه نقش‌جهان مورد بررسی قرار گیرد و مجوز استفاده از طبقه دوم ورزشگاه برای ما صادر شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره وضعیت طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان برای دیدار سپاهان با پرسپولیس تهران اظهار داشت: طبقه دوم در حال مقاوم‌سازی بوده که تا حدودی رو به اتمام است و تنها حدود 10 تا 15 درصد از کار مقاوم‌سازی باقی مانده است.
وی افزود: اگر حضور هواداران در این دیدار زیاد باشد و این امر ضرورت داشته باشد، بخش مقاوم‌نشده را جداسازی می‌کنیم و با هماهنگی نیروی انتظامی و عوامل برگزاری مسابقات، از بخشی از طبقه دوم ورزشگاه استفاده می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اجازه ورود به طبقه دوم را داده‌اند یا خیر خاطرنشان کرد: مسئولان این شرکت امروز به اصفهان آمده‌اند و قرار بر این است تا امروز مسائل مختلف مورد بررسی قرار گیرد و مجوز استفاده از طبقه دوم برای ما صادر شود.
وی تصریح کرد: طبقه دوم نثش‌جهان در نیم‌فصل دوم به طور قطع آماده می‌شود. این ورزشگاه هنوز تحویل شرکت فولادمبارکه و باشگاه سپاهان و نشده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشیباید نسبت به تکمیل ورزشگاه اقدامات لازم را انجام دهد. ما باید به ناچار و برای هواداران هزینه کنیم و انجام چنین هزینه‌هایی برای باشگاه سپاهان است. امیدواریم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اقدامات لازم را انجام دهد و به تعهداتش عمل کند.
به گزارش تسنیم، جلسه بررسی وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان هم‌اکنون با حضور نمایندگانی از شرکت توسعه و نگهداری امان ورزشی، باشگاه سپاهان، شرکت فولادمبارکه و اداره‌کل ورزش و جوانان استان در محل این ورزشگاه در جریان است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها