X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 آذر 1397, 12:29
کد خبر: 28406
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مدیرکل کمیته امداد اصفهان:

خواستار بهره‌مندی از ظرفیت معنوی باشگاه سپاهان هستیم

خواستار بهره‌مندی از ظرفیت معنوی باشگاه سپاهان هستیم خواستار بهره‌مندی از ظرفیت معنوی باشگاه سپاهان هستیم
مدیرکل کمیته امداد اصفهان ضمن بازدید از باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان با مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از سایت باشگاه سپاهان ، محمدرضا متین پور در این دیدار علاوه بر ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در سال جاری، گفت: هدف کمیته امداد این نیست که خانوارها را مادام‌العمر تحت حمایت نگه دارد بلکه برنامه این نهاد کمک به توانمندی فکری، اجتماعی و اقتصادی آن‌هاست.
وی بر ضرورت توجه همه‌جانبه به رشد شخصیت اجتماعی ایتام و فرزندان سایر نیازمندان و افزایش عزت‌نفس در جامعه تحت حمایت این نهاد تأکید کرد و افزود: محبوبیت تیم‌ها و چهره‌های ورزشی می‌تواند علاوه بر تشویق جوانان به مشارکت فعال در امور خیریه باعث دلگرمی و شادی ایتام و فرزندان نیازمند شود.
متین پور با اشاره به پایگاه مردمی تیم فوتبال سپاهان در استان اصفهان، گفت: این باشگاه تأثیر زیادی بر مردم اصفهان و به‌ویژه قشر جوان دارد و می‌تواند بدون هزینه درزمینهٔ امور فرهنگی و تبلیغات یاری‌رسان کمیته امداد باشد.
وی بابیان اینکه ما خواستار جذب کمک معنوی باشگاه سپاهان برای خدمت به نیازمندان هستیم، گفت: این مهم از مسیر راه‌اندازی یک مرکز نیکوکاری درون تشکیلات این باشگاه به نحو مطلوبی دنبال می‌شود و امیدواریم موردتوجه مسئولان این تیم محبوب اصفهانی قرار بگیرد.
در ادامه این دیدار مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان با اشاره به رسالت فرهنگی این تیم، گفت: کمک به نیازمندان و در اختیار نیازمندان قرار دادن امکانان مادی و معنوی وظیفه همه مردم است و ما در باشگاه سپاهان باکمال میل در این زمینه اقدام خواهیم کرد.
تابش گروه تولیدی فولاد مبارکه را یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های صنعتی حامی نیازمندان در استان دانست و گفت: باشگاه سپاهان هم با تمام وجود و در محدوده امکانات و قوانین با کمیته امداد اصفهان همکاری خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها