X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 آذر 1397, 18:52
کد خبر: 28411
خبرنگار: khani
نظرات: 5

قلعه‌نویی هر جا باشد از آن تیم توقع قهرمانی دارند

بختیار رحمانی: نیمکت‌نشینی برای هر فوتبالیستی آزاردهنده است

بختیار رحمانی: نیمکت‌نشینی برای هر فوتبالیستی آزاردهنده است بختیار رحمانی: نیمکت‌نشینی برای هر فوتبالیستی آزاردهنده است
بختیار رحمانی، هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: نیمکت‌نشینی برای هر فوتبالیستی آزاردهنده است، اما من بالا و پایین این فوتبال را زیاد دیده‌ام.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ بختیار رحمانی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد بازی تیمش برابر پدیده خراسان اظهار داشت: ما در تبریز یک بازی سنگین را پشت سر گذاشته بودیم و البته یک امتیاز در بازی بیرون از خانه گرفتیم. این هفته هم در بازی با پدیده دنبال گرفتن سه امتیاز بودیم و برد در این بازی برای‌مان مهم بود. پدیده واقعاً تیم خوبی است که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد، ولی در روزی که هواداران سپاهان استقبال بی‌نظیری از این بازی داشتند، برد مهمی را به دست آوردیم که باید از حمایت هواداران هم تشکر کنم.
وی در مورد نتایج خوب سپاهان در لیگ امسال تأکید کرد: این نتایج به خاطر همدلی بازیکنان است و همه بچه‌ها دنبال این هستند که تیم نتیجه بگیرد. هدف ما این است که روند فعلی را ادامه دهیم و در نهایت به هدف‌مان که قهرمانی است، برسیم.
هافبک تیم فوتبال سپاهان در رابطه با شانس قهرمانی تیمش در لیگ امسال عنوان کرد: صحبت در مورد قهرمانی از حالا زود است. البته باید بگویم قلعه‌نویی در هر تیمی که باشد همه از آن تیم توقع قهرمانی دارند، چون این مربی در سال‌های اخیر افتخارات زیادی را کسب کرده است. ما سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و می‌دانیم که کارمان در نیم‌فصل دوم سخت‌تر خواهد شد.
رحمانی در پاسخ به این پرسش که آیا نیمکت‌نشینی در سپاهان برایش آزاردهنده نیست، تصریح کرد: هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب ثابت باشد و نیمکت‌نشینی برای هر فوتبالیستی آزاردهنده است. من از لحاظ بدنی کاملاً آماده هستم، ولی تصمیم سرمربی برایم قابل احترام است. دوست دارم بیشتر برای سپاهان بازی کنم و به تیمم کمک کنم. من بالا و پایین فوتبال را زیاد دیده‌ام و می‌دانم که چگونه رفتار کنم. مهمترین موضوع این است که سپاهان نتیجه بگیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها