X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آذر 1397, 09:47
کد خبر: 28438
خبرنگار: hamed
نظرات: 21

چه زود فراموش کردید کل ایران به خدمت شما درآمده بود!

آقای برانکو! تنها باید فوتبال بازی کنی تا برنده مسابقه باشی...

آقای برانکو! تنها باید فوتبال بازی کنی تا برنده مسابقه باشی... آقای برانکو! تنها باید فوتبال بازی کنی تا برنده مسابقه باشی...
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، در حالی که شب گذشته پرسپولیس در دیدار برابر ذوب آهن با یک گل پیروز از میدان خارج شد، سرمربی قرمزها با ایجاد رفتاری جنجالی سعی کرد جو رسانه ها نسبت به داوری را در کمتر از 5 روز تا دیدار حساس برابر سپاهان به سود خود هدایت کند، اگرچه به نظر کمی ناشیانه این عمل را انجام داد و بیشتر سخنان او به طنز شباهت داشت.
برانکو ایوانکوویچ که از داوران خواست تا همانند داوری برای سپاهان، برای پرسپولیس هم داوری کنند، گویا فراموش کرده که همواره این سپاهان اصفهان بوده که در فصل جاری از داوری ضربه خورده و البته هیچگاه جز اعتراضی قانونی و با آرامش، اینگونه افسارگسیخته عمل نکرده است... .
از سویی دیگر گویا سرمربی پرسپولیس، فراموش کرده که کمتر از 10 روز پیش در دیدار برابر تراکتورسازی، گل صحیح احسان حاج صفی به اشتباه آفساید اعلام شد تا قرمزها همچنان بدون شکست در سایه سپاهان حرکت کنند، در حالی که هیچکس پس از آن صحنه واکنشی همانند آقای ایوانکوویچ از خود نشان نداد.
از تمام این موارد که بگذریم به خنده آور ترین صحبت جناب سرمربی می رسیم که گفته اند: "شرم آور است که نسبت به قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا اینگونه رفتار می شود وهرکاری می کنید قهرمان نشویم اما می شویم!"؛ در ابتدا باید گفت که واقعا چه کاری باید برای پرسپولیس انجام می شد که نشد؟! آیا جز اینکه تا پیش از سوت پایان بازی برگشت برابر کاشیما، همه فوتبال ایران که نه همه ایران و امکانات و منابع مالی و انسانی و رسانه ای کشور را بسیج کردند تا به هر زوری که هست یک قهرمانی آسیا برایتان کسب شود، اگرچه با تمام این موارد این چشم بادامی ها بودند که تنها با ارائه فوتبالی حساب شده در درون زمین، جام را بالای سر بردند؛ درحالی که هیچگاه چنین نگرشی برای نمایندگان شایسته اصفهان در فینال آسیا وجود نداشت و بدون شک وجود نخواهد داشت که اگر داشت شاید کاری که شما از عهده آن برنیامدید از اصفهانی ها برمی آمد.
آقای برانکو! در قسمتی دیگر از صحبت های جنابعالی از این سخن گفته اید که همه هر کاری می کنند تا پرسپولیس قهرمان نشود! این دیگر طنز به تمام معناست...! در حالی که به خاطر اشتباه درون باشگاهی تیم متبوع تان، پنجره نقل و انتقالات قرمزها بسته شده و هیچ ربطی به فدراسیون، سازمان لیگ، تیم ملی و دیگر باشگاه ها ندارد، تمام تلاش روسای فوتبال ایران برای برنامه ریزی دیدارهایتان با حضور بازیکنان ملی پوش و همچنین رعایت حداقل 4 روز یک مسابقه و... بوده است، بسیار باعث تعجب و البته خنده است که شما این حجم از حمایت را به یک یا دو سوت اشتباه البته نه تاثیرگذار فراموش می کنید!
آقای برانکو! تجربه دیدار با کاشیما را به اندوخته تجربیات سرمربی گری خود اضافه کنید که اگرچه حمایت رسانه ای دارای اهمیت است اما "باید فوتبال بازی کنی تا برنده مسابقه باشی..."
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها