X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آذر 1397, 12:25
کد خبر: 28450
خبرنگار: khani
نظرات: 1

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان :

هدفمان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان است

هدفمان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان است هدفمان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان است
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان گفت: هدفمان در لیگ‌برتر امسال قهرمانی است چون باشگاه همه امکاناتی را که می‌خواستیم در اختیارمان قرار داده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ سمیه شهبازی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان، درباره وضعیت تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان پیش از آغاز لیگ‌برتر بانوان اظهار کرد: همه بازیکنان به جز شقایق معتمدی که عضو تیم‌ملی نوجوانان هست و در اردوی اخیر تیم‌ملی آسیب دیده در اختیار داریم و تقریبا 3 ماه است که تمرینات بدنسازی و تاکتیکمان را شروع کردیم که امیدواریم امسال پرقدرت و خوب در لیگ‌برتر ظاهر شویم.
وی ادامه داد: هدفمان در لیگ‌برتر امسال قهرمانی است چون باشگاه همه امکاناتی را که می‌خواستیم در اختیارمان قرار داده است.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان گفت: سومین سالی است که به عنوان مربی در لیگ فعالیت می‌کنم و قبل از آن نیز به عنوان بازیکن در لیگ فعالیت داشتم، این چند سال واقعا درخشیدیم.
شهبازی درباره دیدار خود در برابر آذرخش تهران در هفته اول لیگ‌برتر فوتبال بانوان بیان کرد: سال گذشته آذرخش تیم جوانی بود که برای اولین بار حضور در لیگ را تجربه می‌کرد و امسال نیز اگر نفرات سال قبل را حفظ کرده باشد با تجربه‌تر حضور پیدا می‌کند.
وی با اشاره به حضور مجدد تیم فوتبال بانوان ملوان به لیگ برتر و اینکه تیم ملوان از تیم‌های ریشه‌دار است، ادامه داد: بازگشت تیم ملوان به لیگ‌برتر بانوان به بالا رفتن کیفیت و جذابیت لیگ کمک می‌کند، مربی کاربلد و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و بازیکنان این تیم چندین سال است که در لیگ حضور دارند.
وی در پایان اصلی‌ترین مشکل فوتبال بانوان را رده‌های پایه عنوان کرد و گفت: ما اگر بتوانیم مدارس فوتبال با کیفیت زیر نظر باشگاه‌هایی که در لیگ فعالیت می‌کنند داشته باشیم فوتبالمان خیلی زودتر جلو می‌رود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها